AndroidHealthClinic

Reportage Alexander moonen sm limburg l1

Bier en pindakaas... whahahahah

Praat er niet over.. maar ga ook niet zo'n dingen zeggen joh\

Toch wel een van de meest talentvolle jongens op dit moment. Ga iig zo door alex!

Lijkt me een sympathieke, eerlijke en oprechte gozert.

Top!

mooie reportage.

gaat nog ver komen schat ik

Ik hoop echt dat Alex zich alsnog weet te kwalificeren voor de SM van Nederland dit jaar...Die jongen is echt een natuurtalent...hij is beresterk, hij is groot, hij heeft veel massa en ook op conditioneel/snelheid gebied ontbreekt het hem niet en last but not least, het is een jongen met karakter! Het is overigens ook een jongen voor wie ik mijn handen in het vuur zou steken...als hij niet "clean" is, dan weet ik het ook niet meer.

Wat wellicht velen op dit forum niet weten is dat ook zijn broers Dominic en Sebastiaan beresterk zijn...ze zijn alleen niet zo imposant gebouwd als Alex...maar de power zit bij die jongens gewoon in de genen.

Alex, ik wens je alle suc6 kerel, zet hem op!:thumbs:

By the way:

Ik ben ook op pindakaas groot geworden! Wel de enige echte! En verder had en heb ik het meer met joris drie pinter (melk) ;)

Mooie reportage en ik ken hem pas sinds Limburg maar vind het nu al een van de symphatiekste jongens in de sport.

Hoop (en verwacht) dat hij zich in de komende 2 voorrondes nog plaatst.

Leuk en oprecht interview!

Alex is gewoon in feite een knuffel Bokito. :roflol: :D

mooie reportage! Leuk dat hij ex judotopper is, ik dacht al zoiets toen ik hem aan het werk zag in Brunssum. Hij gaat zeker nog ver komen!

sow leuke reportage man ! Ik wist dat niet van hem, dat ie zo goed was in Judo.. knap dat ie nu vol voor deze sport kan gaan. Mooie instelling

• Topic Starter Topic Starter
hij is 3e van de wereld bij de junioren geweest :P echt super inderdaad !

ik zeg: koel!

Wow.....140 kg!

Weet iemand zijn lengte?

Judo is een geweldige sport voor je lichaam.
Sterk worden, goede conditie (doe maar eens een paar minuutjes grondgevechten...) het gebeurd allemaal in je judo jaren. ;)
En als je dan de juiste genen hebt...
Komt wel goed met Mijnh. Moonen! :thumb:
En Wout heeft er ook wel kijk op denk ik... :D

heb m gisteren aant werk gezien in sint job, relaxte kerel & impressive. Zijn jongere broertje ook, was 2e bij de -21

heb m gisteren aant werk gezien in sint job, relaxte kerel & impressive. Zijn jongere broertje ook, was 2e bij de -21

D'as wat ik bedoelde...het zit bij die jongens in de genen...hij heeft nog een broer(tje) die ook beresterk is!

Terug
Naar boven