AndroidHealthClinic

Reportage over drugsgevangenen in Thailand; Belgie 1

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Iemand die dit vannacht heeft gezien? :o Ik vond 't behoorlijk kill om te zien hoe de Thaise Maatschappij in z'n werk gaat op dat front.

Die twee Britten zitten daar tot hun dood, terwijl die Aziaat zat te wachten op ze spuit. :\ Na, degene die het gezien hebben weten wel waar ik 't over heb.

Jaman, wat was me dat voor en hel...
En dan zijn ze nog pas overgegaan tot spuiten ipv doodschieten met een kanon van een geweer :rolleyes:

het is een debiel land!

Drugs zijn daar een behoorlijk groot maatschappelijk probleem, logisch dat de straffen dan ook zeer hoog zijn voor handel in drugs. Jaarlijks rijden velen zich dood onder invloed van Ya Bah (Speed). Ook genoeg gevallen van mensen die in een psychotische bui op eens hun familie of vrienden aanvallen.

En dan nog, als je toch weet dat de straffen zo hoog zijn dan ben je toch wel een debiel als je juist in Thailand drugs gaat verhandelen.

Mooi voorbeeld is trouwens Machiel Kuit, die zogenaamd onschuldig zou vast zitten. Die zelfde Kuit heeft dus gewoon een behoorlijk crimineel verleden (drugs, geweldpleging en nog wat kruimelwerk)voordat hij gepakt werd in Thailand. Iets wat Peter R de Vries nog eens goed aanstipte in de Telegraaf deze week.

ja heb het ook gezien, en dan die overplaatsing naar het thuisland. In duitsland nog maar 3 à 4 jaar, die brit nog de helft, canadees nog 8 jaar. Als ze naar hun eigen land zouden worden overgeplaatst.
Maar ze hadden daar precies toch redelijke vrijheid ??? of heb ik teveel een "film" gevangenis voor?
Btw een het was een HK, wel wreed als ze nogmaals moeten schieten. En al die bloedspatten om de muren. :eek2:

de meeste mensen die smokkelde waren mensen die ervoor betaald werden ( ze hadden financiele schulden en zatten in de put en de meeste wiste nx af van de doodstraf ) doodstraf is voor verkrachters en drugs smokelaars , moordenaars krijgen niet levenslang.

Indirect is voor hun een drugsdealer ook een moordenaar. In Thailand is het aantal doden door drugs veel hoger dan hier, maar goed ze zijn dan wel weer zeer hypocriet aangaande drinken achter het stuur. Zelf meegemaakt dat ik in een auto zat waarbij de bestuurder gezellig een fles Johnny Walker achter over sloeg en met 160 Km/uur over de wegen daar raasde. Mijn ex lag te slapen en ik sprak te weinig Thais om duidelijk te maken dat hij maar beter over kon gaan op water.

Ericr zei:
Drugs zijn daar een behoorlijk groot maatschappelijk probleem, logisch dat de straffen dan ook zeer hoog zijn voor handel in drugs. Jaarlijks rijden velen zich dood onder invloed van Ya Bah (Speed). Ook genoeg gevallen van mensen die in een psychotische bui op eens hun familie of vrienden aanvallen.

En dan nog, als je toch weet dat de straffen zo hoog zijn dan ben je toch wel een debiel als je juist in Thailand drugs gaat verhandelen.

Mooi voorbeeld is trouwens Machiel Kuit, die zogenaamd onschuldig zou vast zitten. Die zelfde Kuit heeft dus gewoon een behoorlijk crimineel verleden (drugs, geweldpleging en nog wat kruimelwerk)voordat hij gepakt werd in Thailand. Iets wat Peter R de Vries nog eens goed aanstipte in de Telegraaf deze week.

Klopt idd :thumbs:

Hoe zit het nou eigenlijk met die yah ba? Ik dacht altijd dat het een vorm van speed was...

Ericr zei:
Indirect is voor hun een drugsdealer ook een moordenaar. In Thailand is het aantal doden door drugs veel hoger dan hier, maar goed ze zijn dan wel weer zeer hypocriet aangaande drinken achter het stuur. Zelf meegemaakt dat ik in een auto zat waarbij de bestuurder gezellig een fles Johnny Walker achter over sloeg en met 160 Km/uur over de wegen daar raasde. Mijn ex lag te slapen en ik sprak te weinig Thais om duidelijk te maken dat hij maar beter over kon gaan op water.

Heb ik ook meegemaakt. Gelukkig kon ik hem fysiek duidelijk maken dat we daar niet van gediend waren. Die gasten zijn btw helemaal gek van Johnny Walker en Heineken.

Ya Bah is zeer pure speed en zo'n beetje half taxi rijdend en vrachtwagen rijdend Thailand is er aan verslaafd. Kan ook niet anders, die gasten hebben werkdagen tussen de 14 en 18 uur.

Aardig verrot land daar. Zijn er ook nog plaatsen waar je als westerling wel een redelijke (luxe) vakantie kan beleven zonder meteen vergiftigd voedel te eten, mishandeld te worden door roofzuchtige she-males en rustig richting douane kan lopen zonder opgehangen te worden op verdenking van drugssmokkel ? ???

:rolleyes:

Gewoon lekker naar Spanje gaan dan ;) Gaat toch niks boven een beetje avontuur in een ver land ?

En vergiftigd eten ? Mishandeld door roofzuchtige she-males ? Opgehangen ? Heb je praktijkvoorbeelden of komt dit uit het grote sprookjesboek ?

TongPo zei:
Klopt idd :thumbs:

Hoe zit het nou eigenlijk met die yah ba? Ik dacht altijd dat het een vorm van speed was...

Yaba is methamfetamine....de sterkste en tevens meest verslavende vorm van speed. Het kan gerookt worden of geslikt....de meesten roken het op folie. De werking kan zeer lang aanhouden....12 - 24 uur.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ericr zei:
:rolleyes:

Gewoon lekker naar Spanje gaan dan ;) Gaat toch niks boven een beetje avontuur in een ver land ?

En vergiftigd eten ? Mishandeld door roofzuchtige she-males ? Opgehangen ? Heb je praktijkvoorbeelden of komt dit uit het grote sprookjesboek ?

Tss Eric toch, ironie heb je zeker in Thailand gelaten :D

Maar zo komt het vaak over, beeld dat in de media geschetst word. Dit soort threads dragen daar overigens ook aardig aan bij :o

• Topic Starter Topic Starter
'tminste foutje in die bananen maatschappij en 't kost je je nek.

Marky zei:
'tminste foutje in die bananen maatschappij en 't kost je je nek.
Hehe... Als Ericr een tijdje niet op het board komt, weten we direct wat hij is: Geplette banaan in Thailand :p

SR1985 zei:
Hehe... Als Ericr een tijdje niet op het board komt, weten we direct wat hij is: Geplette banaan in Thailand :p
:) Niet meer mijn favoriete land, heb vier jaar lang een Thaise vriendin gehad. En op zich wel een mooi land, maar te weinig bergen naar mijn smaak.

Ericr zei:
:) Niet meer mijn favoriete land, heb vier jaar lang een Thaise vriendin gehad. En op zich wel een mooi land, maar te weinig bergen naar mijn smaak.
Ik heb niks gezegd :o
Wat is nu dan je favo land? (en zeg niet: iets met meer bergen :rolleyes:)

Terug
Naar boven