AndroidHealthClinic

Request: Dutch windows 2003 Enterprise server

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Heeft iemand een downloadlink voor deze software? Ik kan het maar niet vinden.

Let op!! Het moet de nederlandse enterprise versie zijn van 2003 server.

Karma waardig!!!

• Topic Starter Topic Starter
Helaas, werken niet meer :( had ik ook al gevonden

Als je kunt downen via de nieuwsgroepen request je toch het progje op 1 van de vele usenet fora?

Ik heb geen zin om aktief al die nieuwsgroepen af te moeten gaan speuren in de hoop dat iemand voor mij het stukkie software heeft geupped.

Ik heb geen zin om aktief al die nieuwsgroepen af te moeten gaan speuren in de hoop dat iemand voor mij het stukkie software heeft geupped.

ik heb een orgineel exenplaar liggen van win 2003 enterprise server zal deze wel uploaden naar mijn website zodat je hem kan downloaden moet je aleen zelf maar een key zoeken en indien nodig de activatie kraken.

zal je wel een PM geven met de link er naar toe en moet je mijn gelijk een PM geven als je hem binnen heb want wil dit soort software niet te lang op mijn host neer zetten voor dat ik het zaadje ben en een boete van hier naar tokio te pakken heb.

groeten,

ik heb een orgineel exenplaar liggen van win 2003 enterprise server zal deze wel uploaden naar mijn website zodat je hem kan downloaden moet je aleen zelf maar een key zoeken en indien nodig de activatie kraken.

zal je wel een PM geven met de link er naar toe en moet je mijn gelijk een PM geven als je hem binnen heb want wil dit soort software niet te lang op mijn host neer zetten voor dat ik het zaadje ben en een boete van hier naar tokio te pakken heb.

groeten,

Moet je het vooral in een openbaar topic neerplempen :thumbup:

groeten,

Als die nederlands is heel graag..license key heb ik al

waarom niet direct op longhorn overschakelen?

Omdat ik net licensie voor 2003 heb aangeschaft

Hmm, nog geen link mogen ontvangen...iemand anders nog een downloadlink voor me....wordt nu een beetje wanhopig ervan

Hmm, nog geen link mogen ontvangen...iemand anders nog een downloadlink voor me....wordt nu een beetje wanhopig ervan

beetje ongeduldig jammer hoor maar link heb je in half uurtje als ie klaar is met uploaden ik moest over werken gister
dus dan ben ik ook pas 10 uur thuis ...

Ongeduldigheid heeft te maken met het feit dat mijn server, webserver, mailserver nu niet te bereiken zijn. Vandaar die ongeduldigheid ;)

als je een valid serial hebt, wat ist probleem dan?

Moet je ook een cd hebben ;)

wel zeg dat je had vergist met je cockring en vraag een backupcd ;)

Terug
Naar boven