XXL Nutrition

Restaurant Eazie

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Waardering
99
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Ayy,

Ik weet niet of jullie er bekend mee zijn maar zien jullie Eazie als een cheatmeal?

Gruuten

Ayy,

Ik weet niet of jullie er bekend mee zijn maar zien jullie Eazie als een cheatmeal?

Gruuten
Wok als ik het op zoek? En dat hangt toch volledig af van wat je daar eet?

'Nee is geen cheat' maar dan ga je daar ijsjes etc eten? Dus, wat ga je eten?

• Topic Starter Topic Starter
Wok als ik het op zoek? En dat hangt toch volledig af van wat je daar eet?

'Nee is geen cheat' maar dan ga je daar ijsjes etc eten? Dus, wat ga je eten?
Ik at de salade ''Twisted Tuna'' en de wokmaaltijd ''Kip Japanese Teriyaki''
Ik vind het altijd maar gezond klinken alleen bij de salade gaat er wel een dressing overheen en bij de wokmaaltijd wokken ze ook altijd wel met een sausje.
Ik ben een zeikerd ik weet het maar ik was benieuwd naar jullie mening en wat jullie over het algemeen zien als een cheatmaaltijd?
Kijken jullie alleen naar de calorieën of is iets al cheaten als gefrituurd is, veel saus is aan toegevoegd o.i.d

Ik zie naar de wok gaan niet zozeer als cheaten als ik het enkel bij vlees/vis en rijst of noedels hou. Als ik natuurlijk aan die gefrituurde rommel en de desserts begin dan wel ofc

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie naar de wok gaan niet zozeer als cheaten als ik het enkel bij vlees/vis en rijst of noedels hou. Als ik natuurlijk aan die gefrituurde rommel en de desserts begin dan wel ofc
Oke, en dan nog een vraag: kan ik beter rijst nemen of eiernoedels?

If it fits your macros....

Bij 70 kg @1,83 zou ik gewoon gaan eten wat je lekker vind en veel ook...

In mijn cut is alles wat ik teveel eet cheaten ongeacht of het gezond is of niet.

Dus als jij patat eet in je cut en het past in je macro's zie je nog steeds niet als cheaten?
tijdens de cut eet ik om de 2 weken patat en de laatste maanden helemaal niet meer,Maar zorg ervoor dat ik die dag niet boven mn kcals kom. is dat dan cheaten geen idee,ongezond dat wel :). Daar sta ik niet bij stil. Zolang ik vet verlies is het goed voor mij.
Maar ik eet het maar om de twee weken omdat ik anders teveel deftig eten moet laten vallen die dag om niet boven mn kcals te komen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven