MightyDuck
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3
Duck, als je nou gewoon in een fatsoenlijk restaurant gaat eten i.p.v. een vreetschuurOf misschien toch maar naar een vreetschuur gaan, zo'n zoveel je kan eten tent is misschien wat.
Beetje restaurant probeert er wat van te maken, dan moet je natuurlijk niet aankomen met meer vlees en minder gekwanselde zaken.
Dat wéét ik wel, it's the show that makes the diner. And the money.
Maar toch, wie eet er nou enthousiast ál zijn groentjes en sla'tjes met smaak op (op vegetariërs en volgelingen na)? En wie zegt er, na €60,- per man uitgegeven te hebben aan een 2mm stukje zalm, een radijs en 3 olijven met lijnzaadsaus als een kunstzinnig torentje op een tropisch blaadje nou dat hij goed gegeten heeft?
Als je gaat om bekakt bedient te worden en 2/3 van je eten weg te laten gooien en daarna, als de zakenpartner weg is, nog ff langs Friet van Piet te rennen dan zit je in zulke restaurants goed ja.
Het zou verenigd moeten worden: Keurige bediening én voldoende te bikken.
Wij eten altijd in Duitsland bij een nader te noemen restaurant, prima bediening redelijke maar niet armoedige prijs, voldoende vlees én zelf salades maken. Dat scheelt weer overmatig betalen voor grut dat je toch niet eet en als je pech hebt met z'n sausjes de smaak van je vlees bederft.
Het is niet dat ik liever een fastfoodtent bezoek, maar als ik een biefje bestel heb ik daar toch liever geen anijssaus overheen.
Conclusie: Eet zoveel je wil tenten met nette atmosfeer zouden er meer moeten zijn

Of misschien toch maar naar een vreetschuur gaan, zo'n zoveel je kan eten tent is misschien wat.