Fitness Seller

Resultaat na 1 jaar

marijn1982

Novice
Waardering
8
Lengte
1m70
Massa
65kg
Vetpercentage
14%
Mijn eerste resultaten na een jaar hard trainen.
Kijken wat het komende jaar gaat brengen ga nu voor meer massa.

IMG-20170921-WA0005.jpg

Ja netjes !
Mooi droog, borst mag wat massa erbij :thumb:

Zie eigenlijk maar weinig resultaat voor een jaar trainen. Ja je bent droger geworden, maar daar heb je geen jaar voor nodig lijkt me?

• Topic Starter Topic Starter
Zie eigenlijk maar weinig resultaat voor een jaar trainen. Ja je bent droger geworden, maar daar heb je geen jaar voor nodig lijkt me?
Ik ben blij met het resultaat dat ik tot nu toe heb behaald iemand zonder kennis en ervaring verwacht dat het komende jaar meer progressie zal maken nu ik meer mijzelf er in heb verdiept ben in kracht flink toegenomen met vetpercentage heb ik om laag gekregen en mijn conditie is sterk verbeterd de ene doet hier een jaar over en een ander misschien wel 8 weken idd

Ik ben blij met het resultaat dat ik tot nu toe heb behaald iemand zonder kennis en ervaring verwacht dat het komende jaar meer progressie zal maken nu ik meer mijzelf er in heb verdiept ben in kracht flink toegenomen met vetpercentage heb ik om laag gekregen en mijn conditie is sterk verbeterd de ene doet hier een jaar over en een ander misschien wel 8 weken idd

Mooi toch! Zolang jij tevreden bent...ben ik zelf namelijk nooit :)

hoe zag je schema eruit >?
begin in januari aan mn droog-periode.
ben van plan om dan intermediate fasting te gaan doen,2 keer per dag eten ,geen calorieen,veel eiwit en goede vetten.
maar ben wel nieuwsgierig naar je schema

hoe zag je schema eruit >?
begin in januari aan mn droog-periode.
ben van plan om dan intermediate fasting te gaan doen,2 keer per dag eten ,geen calorieen,veel eiwit en goede vetten.
maar ben wel nieuwsgierig naar je schema
2 keer pd is zelfs met if wel weinig man..je gaat echt cravings krijgen kan ik je garanderen. Hoeveel kcal moet je eten? Zelfs al is het maar 2000 dan kan je dat nog minstens over 3 meals verdelen en eventueel wat fruit tussendoor

Tips zijn altijd welkom...word mn eerste intermediate fasting.
Dus 3 x per dag is beter? Met als laatste maaltijd om 18 uur?
Maar fruit? Is toch slecht voor je insuline? Beter wortels nemen in plaats van fruut, toch?
Naast intermediate fasting wil ik tegelijkertijd kuurtje winstrol nemen ivm spierverlies.

Maar fruit? Is toch slecht voor je insuline? Beter wortels nemen in plaats van fruut, toch?
Naast intermediate fasting wil ik tegelijkertijd kuurtje winstrol nemen ivm spierverlies.
Imo is een balans van fruit en groente het beste maar je moet kijken wat voor jou werkt. Het is niet dat meerdere keren eten per definitie beter is maar simpelweg beter uit te houden omdat je dan vaker wat eet (psychologische aspect ervan dus)

2 keer pd is zelfs met if wel weinig man..je gaat echt cravings krijgen kan ik je garanderen. Hoeveel kcal moet je eten? Zelfs al is het maar 2000 dan kan je dat nog minstens over 3 meals verdelen en eventueel wat fruit tussendoor
Helemaal mee eens heb het ook geprobeerd maar vond het niet fijn je energie level is in mijn beleving rond de training dan veel minder en de hele dag honger hebben is ook niet fijn

Zolang je geen ambities hebt wedstrijden te gaan doen zal een stukje fruit je vast geen kwast gaan doen.
Ik persoonlijk kijk naar de totale calorieën inname en die verdeel ik dan in vetten koolhydraten en eiwitten wat voor mij werkt en ik me prettig bij voelt wat betreft kuren dat zou ik persoonlijk nooit doen vind kuren is huren daar licht bij mij zeker wel de grens wat zijn jou doelen?

Terug
Naar boven