Beoordeling:
4/10 -- Afrader
Mijn review:
Zoals ik hierboven al zei: ik heb er helaas weinig van gemerkt
jammer ik hoopte dat dit een sup was wat wel werkt bij mij..maar reageer dus blijkbaar op niet 1 soort supplement. binnenkort maars superdrol proberen dan
haha
- Soort supplement: Creatine + transportsysteem
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Revenge bevat een uitgebreide en gebalanceerde mix van stoffen die maar 1 doel samen voor ogen heeft; jou waanzinnige vooruitgang geven! Revolutions maakt de beloftes waar; Revenge V.3 is er. De discussie is wederom afgesloten; knal door je plateaus en verbaas jezelf.
- Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4/5 weken
- Hoe is de smaak van dit supplement? lekker
- Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram voor, 30 gram na training
- Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
- Wat heb je voor dit supplement betaald? normaal 65, maar heb er hier 39 euro voor betaald, dat was een dikke meevaller opzich
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee. Ik dacht echt dat dit product wel zou moeten werken. Dat ik er iig IETS van zou merken! ja 1 training heb ik er wat van gemerkt, voor de rest eigenlijk niks. Alleen na de training is het wel lekker fris weg drinken...
Mijn review:
Zoals ik hierboven al zei: ik heb er helaas weinig van gemerkt
jammer ik hoopte dat dit een sup was wat wel werkt bij mij..maar reageer dus blijkbaar op niet 1 soort supplement. binnenkort maars superdrol proberen dan
haha
Echt niet normaal, volgens mij rotten je tanden gewoon uit je bek 

dat vind ik juist lekker