XXL Nutrition

Review Revenge v3 - Revolutions

Beoordeling: star4.png - 108437 4/10 -- Afrader

• Soort supplement: Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Revenge bevat een uitgebreide en gebalanceerde mix van stoffen die maar 1 doel samen voor ogen heeft; jou waanzinnige vooruitgang geven! Revolutions maakt de beloftes waar; Revenge V.3 is er. De discussie is wederom afgesloten; knal door je plateaus en verbaas jezelf.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4/5 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? lekker
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram voor, 30 gram na training
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? normaal 65, maar heb er hier 39 euro voor betaald, dat was een dikke meevaller opzich
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee. Ik dacht echt dat dit product wel zou moeten werken. Dat ik er iig IETS van zou merken! ja 1 training heb ik er wat van gemerkt, voor de rest eigenlijk niks. Alleen na de training is het wel lekker fris weg drinken...

Mijn review:

Zoals ik hierboven al zei: ik heb er helaas weinig van gemerkt :( jammer ik hoopte dat dit een sup was wat wel werkt bij mij..maar reageer dus blijkbaar op niet 1 soort supplement. binnenkort maars superdrol proberen dan :p haha

Revolutions_Revenge_v3.jpg - 43312

Ik vond V3 niet eens zo slecht, vooral de eerste week voelde ik dat m'n spieren een stuk strakker stonden, zat alleen ontzettend veel suiker in volgens mij, het spul bleef overal aan vast kleven.

de vorige versie vond ik top...

Op 2 mei schrijf je een review over de crystal-c, en nog geen 3 weken later een review over Revenge V3. Is dit niet een beetje kort achter elkaar voor 2 creatine producten?

thx voor de review, ben er vrijwel zeker van dat creatine producten niet voor jouw zijn weggelegt omdat je er nogal slecht op reageert

Hé, wou eigenlijk eerdaags ook een review over Revenge v3 schrijven. Twijfel of dat ik dit nu nog wel moet doen. Deze zal overigens een stuk positiever uitvallen, by the way.

Ik ben tot nu toe zeer en zeer tevreden over dit product. Ik gebruik het pas een weekje of 2 en ben nu aol van 76,3 naar 78,6 gegaan. De kracht toename is er ook al ben van 1x95 bench naar 5x90 gegaan. Ik gebruik geen andere sups hiernaast. En ik neem slechts 1 scoop per dag. Alleen het tintelende gevoel is wel klote..

Ik vond V3 niet eens zo slecht, vooral de eerste week voelde ik dat m'n spieren een stuk strakker stonden, zat alleen ontzettend veel suiker in volgens mij, het spul bleef overal aan vast kleven.

Volgens mij ook idd:eek: Echt niet normaal, volgens mij rotten je tanden gewoon uit je bek :p Ik heb al een glas moeten weggooien was hem vergeten om te spoelen volgende dag zat er een geel plakkerig spul op de bodem wat er met geen mogelijkheid af te krijgen is..

Ik ben tot nu toe zeer en zeer tevreden over dit product. Ik gebruik het pas een weekje of 2 en ben nu aol van 76,3 naar 78,6 gegaan. De kracht toename is er ook al ben van 1x95 bench naar 5x90 gegaan. Ik gebruik geen andere sups hiernaast. En ik neem slechts 1 scoop per dag. Alleen het tintelende gevoel is wel klote..

daar hou ik net van :D

ik zou toch een reviewtje maken hoor

Weet niet geheel of dit conform de forumregelementen is (meerdere reviews over één product, oid). Zal hierover infomeren en indien mogelijk eveneens een eigen recensie over dit product schrijven. Anders zal ik dit hier deponeren. To be continued...

• Topic Starter Topic Starter
Op 2 mei schrijf je een review over de crystal-c, en nog geen 3 weken later een review over Revenge V3. Is dit niet een beetje kort achter elkaar voor 2 creatine producten?

wie zegt dat ik het meteen achter elkaar heb gebruikt? die crystal c is al maanden geleden ;) maar omdat de review tijd dicht was hier kon ik niks plaatsen ;) ..dus geen scherpe opmerking :p

• Topic Starter Topic Starter
en dat tintelende gevoel is onzin, dat krijg je niet van dit spul. tenminste nog nooit gemerkt. en er zitten geen monosachariden in mensen. wel kh maar geen directe enkelvoudige suikers.

Volgens Big_T is het in overeenstemming met de forumregelementen. Dit in acht genomen zal ik Maandag, precies twee weken nadat ik ermee ben gestopt, een recensie in deze sectie plaatsen.

Ik heb een vraagje over dit product,ik krijg er altijd een opgzwollen gevoel in mijn rechterzij (lever?) als ik de door de fabrikant geadviseerde hoeveelheid neem (1 maatschep voor training,1 na training)....is dit mischien teveel?Voor de rest werkt het heel goed bij mijn,goede pomp,en gewichts toename (2,5kg na 1 maand)..ik zou er wel mee door willen gaan maar ben een beetje bezorgd over deze bijwerking...
Alvast bedankt

Terug
Naar boven