MuscleMeat

Review Revenge V3 - Revolutions

Beoordeling:
star1.png
1/10 ++ Afrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Al na de eerste training meer kracht en uithoudingsvermogen bla bla bla
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken, en na 2 mnd nog eens 2weken.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? Aangegeven dosis
  • Waar heb je het supplement gekocht? body-health.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 64,90 Boven de 50 euro 10%k boven 150 15% enz.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee. Waardeloos, reageer er niet op, (ja, wel op gewone creatine) geef mij de oude Cell-tech maar, super!!

Mijn review:

Heb met mijn stomme kop 3 potten gekocht, nooit meer revenge v3 voor mij.
Ga nu No-shotgun uitproberen hopen dat die wel doet wat ze zeggen en zo niet, dan weer terug bij Cell-Tech van Muscle-tech. Wou die eigenlijk al kopen maar ze vertelde mij dat die ouderweds was en dat de nieuwe techniek niet stil stond.
Ze hebben gelijk de nieuwe techniek stond niet stil, maar ging gewoon achteruit!!:mad:

Revolutions_Revenge_v3.jpg

op de eertse revenge ging ik lekker, maar ik vind dat revolutions sinds testo-sting niks meer fantsoenlijk op de markt heeft gebracht :(

vind hun shake wel aardig, goede smaak. Iig geval banaan dan.
Kon er voor 34 euries de 2.2ennogwat aan komen.
Anders had ik nooit iets van Revolutions gekocht, puur uit het principe dat supps die lijken en klinken als AS voor mij de meest trieste marketingstrategie is. Zeker als ze erg duur zijn en geen ruk doen.

• Topic Starter Topic Starter
vind hun shake wel aardig, goede smaak. Iig geval banaan dan.
Kon er voor 34 euries de 2.2ennogwat aan komen.
Anders had ik nooit iets van Revolutions gekocht, puur uit het principe dat supps die lijken en klinken als AS voor mij de meest trieste marketingstrategie is. Zeker als ze erg duur zijn en geen ruk doen.
Ja hun Wei-shake is oke, heb ik ook.

Ben juist wél uitermate tevreden over Revenge V3, zoals al eerder door mij in de diverse topic's gemeldt. Zowel kracht, volume als massa gingen behoorlijk vooruit. Ga het in de toekomst zeker nog eens gebruiken.

Weet niet precies wat je met de overige potten hebt gedaan doch waar je woont mozart, maar indien dat dicht bij ondergetekende in de buurt is wil ik de overige twee potten evt. wel overnemen. Stuur me maar een pb'tje.

Ben juist wél uitermate tevreden over Revenge V3, zoals al eerder door mij in de diverse topic's gemeldt. Zowel kracht, volume als massa gingen behoorlijk vooruit. Ga het in de toekomst zeker nog eens gebruiken.

Weet niet precies wat je met de overige potten hebt gedaan doch waar je woont mozart, maar indien dat dicht bij ondergetekende in de buurt is wil ik de overige twee potten evt. wel overnemen. Stuur me maar een pb'tje.
Nee, ik heb al 2,5 pot opgemaakt en dat beetje wat ik nog heb gooi ik weg denk ik, of af en toe tussendoor een schep voor de creatine.
Ben nu begonnen met No-shotgun ging voor de eerste keer wel lekker, maar even afwachten hoe het verder gaat.
Weet iemand trouwens hoe het met die nieuwe Cell-Tech is???

Nee, ik heb al 2,5 pot opgemaakt en dat beetje wat ik nog heb gooi ik weg denk ik, of af en toe tussendoor een schep voor de creatine.
Ben nu begonnen met No-shotgun ging voor de eerste keer wel lekker, maar even afwachten hoe het verder gaat.

In 5 weken 2 en halve pot? volgens mij heb je dan veels te veel genomen.

Dat is, zoals phantom1990 hierboven al stelde, inderdaad veelste veel van het goede. Ikzelf heb vierenhalve week met één pot gedaan. Precies volgens de voorschriften.

Jammer overigens, had ze graag van je overgenomen. Schrijf je wel een reviewtje over NO Shotgun?

Dat is, zoals phantom1990 hierboven al stelde, inderdaad veelste veel van het goede. Ikzelf heb vierenhalve week met één pot gedaan. Precies volgens de voorschriften.

Jammer overigens, had ze graag van je overgenomen. Schrijf je wel een reviewtje over NO Shotgun?
Ik heb ook nog bijna een volle pot over die heb ik 3 dagen geleden open gemaakt, verder volgens de maximum voorschriften.
En na ik ga wel posten hoe het met de No-shotgun gaat.:)

Terug
Naar boven