MuscleMeat

Reverse Barbell Preacher Curls

ouri

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m76
ik wou graag weten of die reverse grip oefeningen van biceps aan te raden en zijn ,? en wat het verschil geeft met de gewone oefeningen .. wordt dan als je bv in normale armhouding staat je biceps vorm meer aangegeven of heb ik het mis..? groetjes youri want ik wou beginne met nieuwe biceps oefeningen en wat ik dan het beste kon doen volgens jullie, en op welke volgorde
3 setjes 21 e
reverse oefening .?
is dit genoeg of

Dan verleg je de nadruk naar je voorarmen, met name de brachialis spier. Hammer Curl zijn hier ook een geschikte oefening voor. Ik doe ze altijd op het einde van een biceps workout.

Dan verleg je de nadruk naar je voorarmen, met name de brachialis spier. Hammer Curl zijn hier ook een geschikte oefening voor. Ik doe ze altijd op het einde van een biceps workout.

Brachialis is wel geen onderarm spier maar bovenarm maar je gaat ook wel je polcoïtustensoren (onderarm) trainen.
Met je polsen anders te plaatsen ga je ook de biceps in een vermindere positie brengen. Biceps gaat minder werken, brachialis (nauwelijks zichtbare spier) wordt iets meer belast.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven