Fitness Seller

[review][Karin's Xtreme Powerwear][Closed Neck DD Bench Shirt]

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
Karin's Xtreme Powerwear DD Bench Shirt

Prijs: +/- €200

Stof: Denim, Double Ply

Details: Grote dikke kraag, Closed Neck met Velcro rug

Commentaar:

Dit shirt heeft vele voordelen die ik met jullie ga overlopen ;

- Comfort. dit shirt is, in tegenstelling met alle andere shirts die ik al geprobeerd heb, zeer comfortabel en gemakkelijk aan te doen. eens je erin bent kan je gerust ademen en je armen naar benedel laten zakken.

- Sizing. Dit shirt is, in tegenstelling met alle andere shirts in omloop, volledig custom made!! dit wil zeggen dat dit shirt 100% jouw maat is, en op jouw lichaam afgestemd is! het is geen stock size die geen rekening houdt met je morfologie. dit hier is vakmanschap, en toont dat Karin Interesse heeft in JOU en niet per se je geld.

- Support. laat je niet vangen door het comfort van het pak. zodra je ermee gaat benchen zal je merken dat het pak heel veel steun en ondersteuning biedt. vergeet ook niet de veerkracht waar denim zo populair mee is geworden! wat met mijn spiksplinternieuwe, superstrakke Rage X maar traagjes ging, vloog met mijn denim letterlijk van mijn borst.

- Service. Karin en Doug zijn 2 hele sympathieke mensen die ervoor zorgen dat je krijgt wat je nodig hebt! ze willen je ook wat leren kennen. ze zijn uit op jouw prestaties en jouw tevredenheid, niet per se je geld. voor hen geldt duidelijk nog 'The Client is King'. ik heb wat lang mogen wachten achter ons gear maar dit was door een fout in de verzending. Maar geen nood, Karin heeft mij onmiddellijk nieuwe gear aangemaakt en toegestuurd. dat is pas service!!! zoveel moeite steken in de klant, dat zie je slechts zelden meer.

Het shirt kent ook een aantal nadelen, hoewel deze niet opgaan tegenover de voordelen;

- Sizing. door het feit dat het zo'n rigide stof is en het pak ook custom made is, kan je je niet veroorloven om om de 5 voet in gewicht te stijgen of te dalen. wil je lang van het shirt genieten, dan moet je proberen van zo lang mogelijk op hetzelfde gewicht te blijven. wat voor wedstrijdpowerlifters eigenlijk geen probleem vormt.

- Kosten. Doordat het enkel in Amerika gemaakt wordt en dus geïmporteerd moet worden, kost dit wat meer geld. een Karin's DD Bench shirt zou met invoerskosten om en bij de 200 euro kosten. maar ook dit moet je zien als een investering, daar je dit pak lang gaat kunnen gebruiken.

quotering : 5 op 5 I'm in love with this shirt!

• Topic Starter Topic Starter
Illustraties :

Zoals Louie Simmons zou zeggen : "I have a bench press shirt over there and I have yet to see it bench press the barbell"

en op de triceps heb je lichte uitstortingen, heel weinig vergeleken met alle andere suits in omloop. en hier is het echt op de triceps, waar je steun nodig hebt! niet in de oksels of ergens anders waar je liever geen bloeduitstortingen wil.

S2400005.JPG

S2400007.JPG

... en ik heb ook dat shirt :D

KXP DD is tot nu toe het beste shirt wat ik gebruikt heb! Het is het beste ontwerp wat legaal is bij GPC, een shirt met een nek die zo wijd is als deze zou normaal illegaal zijn, maar Karin's past het zo aan dat de schouderwijde redelijk smal is, maar het wel heel lang is, zodat je het makkelijk kunt aanpassen aan je kracht. Als ik hem hoog trek kan ik al touchen met 130kg, maar als ik hem uiterst laag trek en een riem erond span kan ik 200 amper in de helft krijgen. In dit shirt heb ik mijn Wereld Record van 200kg geduwd!!!

Laatst bewerkt:
200 euro is wel vrij prijzig, maarja klinkt wel allemaal super.
Het shiurt is dus beter als de rage x ?

imo veel beter.

het is misschien prijzig, maar zie het als een investering. de Denim shirts horen bij de weinige type shirts, geschikt voor trainingen zoals Metal Militia. je kan dit shirt bijna een jaar lang 1x per week aandoen, zonder probleem... soms zelfs langer dan een jaar.

kijk, dat heb je niet met shirts zoals titan en andere poly's... dat rekt sneller uit spijtig genoeg. ook zijn ze echt lastig aan te trekken hé, terwijl een goede Denim vlotjes moet verlopen om aan te doen.

Dus, ALS ik ooit wedstrijden ZOU doen, weet ik direct naar welk shirt ik moet uitkijken :D
Verder een goeie review Spike :thumbs:

alleen zijn Double plies en denmims niet in elke federatie geldig... :(

ach, dan doe je gelijk mee in een federatie waar dit wel mag!

waar in nederland? ??? Hebben we niet :p Bij IPF is het single ply en zo ook bij de WPF

WPF is dat powerliftingholland ?

Ja WPF is powerliftingholland, en IPF is de andere, 'powerliftingbond' oid...

Misschien moest ik maar eens verhuizen naar belgie :p

ik denk het ook :D

waarom niet? het is toch europa, en de taal is je niet zo vreemd :) (zelfs jij verstaat me en omgekeerd lol)

Terug
Naar boven