Fitness Seller

Ria en Jan aten nog even een hamburgertje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Whaha ik had het 5weken terug mijn famke wou even een br halen bij MC Donalds,br waren kl en toen nam ik ook een klein paaltje mee aan mijn kant,van voor tot achteren een leuk kunstwerkje van €5000,-:eek:
De Doblo is weer als nieuw nu,maar is altijd lullig als anderen menen meer recht te hebben op jou spullen...

wtf is een kl en een br

en wtf heeft dit alles hier mee te maken?
 
wtf is een kl en een br

en wtf heeft dit alles hier mee te maken?

Hij wil even laten weten dat zijn famke ook wel eens een hamburgertje eet. Ken Famke ook niet verder maar ik denk dat ze beter kan gaan cutten.
 
hoe kan je 5k schade maken aan een fiat doblo ??????
 
Lijkt me wel echt k*t...
 
Wat een lelijke troll.... wel verdiend
 
49 inch flatscreen? :roflol:
 
Hij wil even laten weten dat zijn famke ook wel eens een hamburgertje eet. Ken Famke ook niet verder maar ik denk dat ze beter kan gaan cutten.

Dat zegt een magere bonestaak van 40 die thuis alleen op de bank zit,60kg bij 1.68 denk het toch niet.
 
Dat zegt een magere bonestaak van 40 die thuis alleen op de bank zit,60kg bij 1.68 denk het toch niet.

WTF :roflol: Zit je tampon verkeerd of zo? Wie is trouwens die bonestaak van 40 die 1,68m is 60kg weegt?
 
Saaie thread begint epic te worden, is Bongo misschien Jan. The plot thickens.
 
media_xl_911001.jpg





http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenl...avan-gejat-op-allerlaatste-vakantiestop.dhtml

Misschien dat Ria voortaan beter wat gezonder kan gaan eten, hamburgers maken meer kapot dan je lief is blijkt wel weer.

dacht ik ook juist te zeggen, tzijn toch bijna altijd de dikkere mensen dat vettig eten eh.
voor de rest heb ik er niet veek op te zeggen. enkel dat het erg is voor die mensen. iedereen moet er hard voor werken (ale de meesten toch)
dus blijf toch van andermans spullen. :rolleyes:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven