Fitness Seller

Rice & Protein variant gezocht

Timmio

Novice
Waardering
0
Goede middag,

Graag had ik bij deze even willen informeren of er iemand een goede variant weet voor de Rice&Protein van Bodylab. Ik neem deze al even en dit voornamelijk omdat ik op men werk behoefte heb aan een snelle extra maaltijd. Deze voldoet daar dus perfect aan, zeker omdat ik er totaal geen hongergevoel door krijg.
Nu ben ik op zoek naar een variant voor deze 'droge weightgainer', waarvan ik dus ook geen hongergevoel krijg.
Ik vrees dat ik deze anders snel beu ga worden, en zoals het spreekwoord zegt: "Afwisseling van spijs doet eten" :)

Alvast bedankt voor jullie adviezen !

DSC_0161.jpg

RTEmagicC_zilvervliesrijst__117_x_117_.jpg.jpg

kitchen_aid_blender.jpg

:D

Whey en Havermout in je shaker doen

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem smorgens als Whey met Brinta, dus had eerder gedacht aan Gain Pro, Lean Gain enzovoort...
Iemand toevallig een review van Gain Pro (niet te vinden via zoekfunctie)?

Complex Carb gainer, zeer goed spul.
Alleen het hongersgevoel is wel weer terug na 15 minuten :P

In het begin van mijn bulken heb ik CCG gebruikt, was handig om aan cals te komen. Later als afwisseling R&P gebruikt, moest na 2 weken gebruik een keer goed kotsen hierdoor. Heb een maand hierna niet meer kunnen eten, weet niet of het aan R&P ligt.

Hoe dan ook, wat ik doe is bulk oats van XXL en All Day Protein van XXL bij elkaar shaken. Ik weet precies wat ik binnenkrijg en wil liever ook geen extra vitamines binnen krijgen zoals bij de meeste wheigtgainers wel het geval is.

Ik heb sinds ik dit doe én in combinatie met een goed voedingsschema (+omega 3) echt goede gains gemaakt.

Whey, havermout en pindakaas is een overheerlijke combinatie, ook geschikt voor in de blender

Goede middag,

Graag had ik bij deze even willen informeren of er iemand een goede variant weet voor de Rice&Protein van Bodylab. Ik neem deze al even en dit voornamelijk omdat ik op men werk behoefte heb aan een snelle extra maaltijd. Deze voldoet daar dus perfect aan, zeker omdat ik er totaal geen hongergevoel door krijg.
Nu ben ik op zoek naar een variant voor deze 'droge weightgainer', waarvan ik dus ook geen hongergevoel krijg.
Ik vrees dat ik deze anders snel beu ga worden, en zoals het spreekwoord zegt: "Afwisseling van spijs doet eten" :)

Je komt dan qua kant en klaar uit op een Reep, de voedingswaarden zijn dan vaak niet ideaal. Als het past in je dieet is het natuurlijk wel een erg lekkere snack :D

Lean Gain van body en fitshop..

zelf eiwitrepen maken met whey,pindakaas en havermout

never changes a winning team

Goede middag,

is dat spul goed ? Krijg je er geen dikke pens door ?

Wheypro + bambix rijstebloem

Ga dan voor de nieuwe frisse smaken: bleuberry, mango of ananas

Wil je jezelf een keer verwennen
-50gr wheypro favoriete smaak, bovenstaande doen het erg goed
-500gr sorbet ijs (minder vetten in tegenstelling tot roomijs)
-100ml magere melk
Alles goed blenden in een grote beker met wat ijsblokjes erin en je hebt een superduper milkshake met perfecte voedingswaardes;)

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 01:22 ----------

Juist niet, de carbs bestaande uit zilvervlies rijst zorgen er zeker niet voor dat je bloated raakt;)

We krijgen van veel gebruikers van Rice & Protein juist de reactie dat ze veel droger kunnen opbouwen dan met een gainer. Het product bevat qua koolhydraten alleen zilvervliesrijst. Bij juist gebruik geen dikmaker.

We krijgen van veel gebruikers van Rice & Protein juist de reactie dat ze veel droger kunnen opbouwen dan met een gainer. Het product bevat qua koolhydraten alleen zilvervliesrijst. Bij juist gebruik geen dikmaker.

dat is goed om te horen,dan ga ik hem ook s uittesten

ow ok,wist ik niet ,dan moet ik wel even erover nadenken want bestel nooit iets via het net.

Terug
Naar boven