XXL Nutrition

richtlijnen voor zomer? help?

deno90

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
93kg
Hallo,

Ik ben denis en k ben 183 lang en weeg 93 kg en ben 19 jaar. Ik ga half julie op vakantie en dn zou ik graag wat strakker op vakantie willen gaan.
Ik wil ongeveer rond de 80 kg zijn of meer maar dn in spiermassa.
Hebben jullie mischien enige tips of producten die ik zou kunnen gebruiken en trainingen.

En is het uberhaubt wel mogelijk binnen4 maanden?

Met vriendelijke groet,

Denis

3 x per week sochtend uurtje joggen (alleen banaantje of energiedrankje vooraf)..onderweg mag ook

al je maaltijden 1 schepje minder

sportschool in gaan en 3x per week fullbodyschemaatje doen..zoek op dit forum

met genoeg discipline lukt het dan....kijk hier een beetje wat iedereen eet maar hang niet te lang rond als ik nu en ga gewoon aan de slag

is nog haalbaar . je hebt hiervoor geen speciale supps nodig. kijk een beetje op de verpakkingen om beter te weten wat je eet

sticky's lezen.

3 x per week sochtend uurtje joggen (alleen banaantje of energiedrankje vooraf)..onderweg mag ook

met genoeg discipline lukt het dan....kijk hier een beetje wat iedereen eet maar hang niet te lang rond als ik nu en ga gewoon aan de slag

is nog haalbaar . je hebt hiervoor geen speciale supps nodig. kijk een beetje op de verpakkingen om beter te weten wat je eet
Hoezo alle maaltijden 1 schepje minder?
hij moet gewoon uitrekenen wat hij binnen moet krijgen, en daarmee aan de slag gaan.

Hoezo alle maaltijden 1 schepje minder?
hij moet gewoon uitrekenen wat hij binnen moet krijgen, en daarmee aan de slag gaan.

JUIST, dat hele stukkie van hem begrijp ik niet van wat die allemaal zei....

Maarja euhm vetverliezen en spiermassa aankomen gaat niet samen. Misschien als je net begint dat dit een klein beetje lukt, maar ga er niet van uit. Je moet doelen voor je zelf stellen, wil ik afvallen. Vet verliezen moet je onder je onderhoud gaan eten. Wil je spiermassa aankomen. Ga je boven je onderhoud eten. Neveneffect is dat je ook vet aankomt. Gewoon een duidelijk doel stellen. Lees hiervoor de stickies

+1 gelijk beginnen

JUIST, dat hele stukkie van hem begrijp ik niet van wat die allemaal zei....

Maarja euhm vetverliezen en spiermassa aankomen gaat niet samen. Misschien als je net begint dat dit een klein beetje lukt, maar ga er niet van uit. Je moet doelen voor je zelf stellen, wil ik afvallen. Vet verliezen moet je onder je onderhoud gaan eten. Wil je spiermassa aankomen. Ga je boven je onderhoud eten. Neveneffect is dat je ook vet aankomt. Gewoon een duidelijk doel stellen. Lees hiervoor de stickies

heeft hij toch geen tijd en zin in hij wil er gewoon binnen 4 maanden beter uit zien

+1 gelijk beginnen

heeft hij toch geen tijd en zin in hij wil er gewoon binnen 4 maanden beter uit zien
OMG op die manier gaat dat dus al helemaal niet lukken,
je zult versteld staan wat je kunt doen in 4 maanden, : als je inpl van ''1schepje minder eten'' BTW WTF is dat voor manier van cutten? :sd: manier?

je kunt beter uitrekenen wat je onderhoud is en daarmee een de slag gaan,
een goed voedingsschemain mekaar zetten,
stel, je onderhoud is 2800kcal dan haal je er 300 kcal af en zoveel kcal ga je per dag naar binnen schuiven, uitraard wel in de gaten houden dat je E/K/V rond de 40/40/20 blijft kan ook 50/30/20 zijn,

Maar 1 schepje minder eten is bullshit, dat betekend dat hij ken vreten, wat ie wil als hij maar 1 schepje minder doet dan normaal?

Gruwelijke cut methode man.

Laatst bewerkt:
OMG op die manier gaat dat dus al helemaal niet lukken,
je zult versteld staan wat je kunt doen in 4 maanden, : als je inpl van ''1schepje minder eten'' BTW WTF is dat voor manier van cutten? :sd: manier?

je kunt beter uitrekenen wat je onderhoud is en daarmee een de slag gaan,
een goed voedingsschemain mekaar zetten,
stel, je onderhoud is 2800kcal dan haal je er 300 kcal af en zoveel kcal ga je per dag naar binnen schuiven, uitraard wel in de gaten houden dat je E/K/V rond de 40/40/20 blijft kan ook 50/30/20 zijn,

Maar 1 schepje minder eten is bullshit, dat betekend dat hij ken vreten, wat ie wil als hij maar 1 schepje minder doet dan normaal?

Gruwelijke cut methode man.

:roflol:

Geef alsjeblieft nooit meer info aan andere leden want jij hebt er echt geen verstand van. Lees ook meteen ff sticky's nadat je dit bericht hebt gelezen.

Dankjewel

Edit: @TS, als je wilt cutten, gewoon alles het tegenover gestelde van dit bericht hierboven doen.

Laatst bewerkt:
Als je er strakker wilt uitzien tegen de zomer zou ik eventueel gaan cutten en de stickie's hierover lezen.
Je zal dan tenminste de spieren die je hebt beter laten uitkomen.

als ie dus gewoon hard gaat trainen ziet hij er altijd beter uit in de zomer neem nou maar van mij aan dat hij geen zin heeft om een geheel voedingsschema op te stellen

Terug
Naar boven