XXL Nutrition

Righteous Kill (2008) - Promo Trailer

Peiling Peiling Hoeveel punten geef jij RK op tien?

• Totaal stemmers
    5
  • Peiling gesloten .
Heb m vorig weekend gezien...

Best een aardige film. Zeker geen hoogstaande kwaliteit, maar het is vermakelijk en entertaining...
Het blijven natuurlijk twee briljante acteurs.

• Topic Starter Topic Starter
Rating: 6.4

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Wat een k*tfilm...

Rating 6.3

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Alweer gezakt!

Vandaag ben ik ook gaan kijken en die film gaat inderdaad nergens over. Zoals ik al vaker heb gezegd is De Niro al lang over zijn top heen. En Pacino had beter kunnen stoppen na The Merchant of Venice aangezien hij nu toch van die veredelde B-films maakt.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem gezien. Enige mooie scene is dat 50 cent het raam uit vliegt :roflol: Verder valt het vies tegen.

Heb zo'n stuk gezien waar De Niro zegt, agent wordt je niet om mensen te beschermen maar om respect te krijgen. :rolleyes:

dat is dus wel de gedachtegang bij de meeste smurfen.

Idd, ik vind het gewoon niet kunnen dat men dit hier als een feit zegt en men het als iets goeds doet overkomen. Er zijn veel politieagenten die wel agent worden om de juiste reden. Het is alleen maar de vraag of je een film hierop mag bekritiseren.

Rating: 6.1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

terrecht, als je 2 grootmeesters als Pacino & De Niro nog eens samen in een film zet en je krijgt zo iets. film kon me niet boeien en vond ik diep jammer want zijn 2 van men favo acteurs

Aardige kick!

Terug
Naar boven