MuscleMeat

rijke mensen....

Dit past toevallig heel goed bij het topic "de trieste waarheid over onze limburgse leden". Wel een beetje hypocriet: 1/3 van hun eigen familie is ook geestelijk in de war, dus waarom dan weigeren?

(plus dat ik geen zin heb om hier mongoloïde limburgers op te vangen, maar dat terzijde)

Heel erg triest. Maar zo'n mensen zullen nooit ver geraken in hun leven. Ze hebben misschien wel veel geld maar ze zullen nooit weten hoe fantastisch het is om (mentaal) gehandicapten te werken en ik spreek uit ervaring.

Nog zoiets:

De hypotheekrenteaftrek kost de Nederlandse schatkist iedere dag
een kleine 20 miljoen euro. Bijna 50 procent van dat geld gaat naar
slechts 7 procent van de (rijkste) Nederlandse huiseigenaren.

(en wie denk je dat dat aan belastinggeld moet betalen .....)

Lauw zei:
Zo af en toe worden alle vooroordelen over rijke mensen bevestigd.
Ja, het is inderdaad egoïstisch asociaal tuig….
http://www.nu.nl/news/510975/12/Kopers_villa's_weren_gehandicapten.html

ik ben benieuwd hoeveel vrouwen in die buurt een bontjas hebben? :mad:
Kan ik heel goed begrijpen, die gehandicapten kunnen best elders in aangepaste sociale woningen terecht. Zou het ook niet pikken dat de buurt waar ik zoveel voor heb betaalt om in te wonen zo verloederd geraakt...

Laatst bewerkt:
dj_phreak zei:
Dit past toevallig heel goed bij het topic "de trieste waarheid over onze limburgse leden". Wel een beetje hypocriet: 1/3 van hun eigen familie is ook geestelijk in de war, dus waarom dan weigeren?

(plus dat ik geen zin heb om hier mongoloïde limburgers op te vangen, maar dat terzijde)

:roflol: :roflol: Helemaal eens...

Limburg afknippen en aan Belgie cadeau doen !

dj_phreak zei:

:roflol:

ECHT NIET te geloven dat mensen zo egoistisch kunnen zijn. Als je alles hebt wat je hartje begeerd (daar kun je bij die figuren denk ik wel van uit gaan) wat lig je dan in hemelsnaam nog te zeiken??

Ik ving het ongelofelijk dat er zulke zielige figuren rondlopen. Gehandicapten boycotten uit je wijk; werkelijk bespottelijk.
@ stillstrong --> ik vind jouw reactie een beetje vreemd, want door gehandicapten gaat je buurt echt niet verloederen!!

Daarbij is het ook nog zo dat meestal het rijke volk hun -al dan niet gehandicapte- kroost op een ander dumpt. Bij de meer 'modale' gezinnen bestaat er een hechtere / conservatievere gezinsband waardoor ze eerder geneigd zullen zijn hun eigen kroost op te voeden.

IK VIND DIT ZIEK :splat:

gaat te ver, punt andere lijn.

Wat geven ze eigenlijk voor reden op om ze te weren? Bericht is een beetje half half..

jammer dat zulke mensen bestaan. maar zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. geld is macht.

• Topic Starter Topic Starter
StillStrong zei:
Zou het ook niet pikken dat de buurt waar ik zoveel voor heb betaalt om in te wonen zo verloederd geraakt...
Precies! Voor je het weet zit de stoep onder het kwijl. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
wazzup zei:
Nog zoiets:

Ik had vandaag al niet zo’n beste dag, maar nu ga ik vanavond zeker weten een nieuw squatrecord neerzetten. :mad:

StillStrong zei:
Kan ik heel goed begrijpen, die gehandicapten kunnen best elders in aangepaste sociale woningen terecht. Zou het ook niet pikken dat de buurt waar ik zoveel voor heb betaalt om in te wonen zo verloederd geraakt...
kansloze opmerking, laat even weten of je het echt meent zodat ik je wat negatieve karma geven kan:cool: gaat de wereld achteruit van gehandicapten ofzo? zulke mensen hebben al veel moeite met het leven in deze maatschappij omdat ze gewoonweg als minderwaardig worden beschouwd af en toe, en dan moeten een stel groen aangelopen zaadcellen met bontkraagje over hun zeuren? laat ze eens nadenken en weten wat ze zeggen.
dat ze liever anoniem blijven zegt al wel genoeg over hoe ze zich er blijkbaar voor schamen, echt schandelijk zoiets als dit. geef die mensen ook de kans om goed te leven. zulke mensen moesten ze eens de benen breken en dan een maand lang met een uitkering in een 1gezinswoning zetten. eens zien of ze dan begrijpen hoe het voelt gehandicapt te zijn. en eens zien of ze het dan nog vervelend vinden.
geen woorden voor zulke schoften:mad:

edit; aaaaaaaaaaaaah dat lucht op :o

Laatst bewerkt:
wazzup zei:
Nog zoiets:

De hypotheekrenteaftrek kost de Nederlandse schatkist iedere dag
een kleine 20 miljoen euro. Bijna 50 procent van dat geld gaat naar
slechts 7 procent van de (rijkste) Nederlandse huiseigenaren.

Huh, deze snap ik even niet???

Centaur zei:
Dat de rijkste huiseigenaren onwijs veel van de balsting terug krijgen door teruggave van hypotheek rente.

Moeten daarentegen ook t*fus veel belasting betalen. Lijkt me niet grappig om van iedere Euro die je verdient meer dan de helft aan die graaineven in Den Haag te moeten afstaan, en dan begint het pas....

Die mensen zullen waarschijnlijk niet zozeer bang zijn voor kwijl op de stoep of dat er ineens een gehandicapte in de tuin ligt omdat ie de weg kwijt is. Het zal veel meer gaan over de waardedaling die ze op hun investering hebben omdat er gehandicapten komen wonen. Kun je ze niet kwalijk nemen, zou ik ook niet leuk vinden. Het probleem ligt dus niet zozeer bij deze mensen alswel bij de acceptatie van gehandicapten in het algemeen.

Ik kan me er best wat bij voorstellen eerlijk gezegd. Als ik net een nieuw huis had gekocht en verwacht in een nette buurt te gaan wonen, wens ik niet geconfronteerd te worden met geestelijk gehandicapten als buren.
Als ik dat soort figuren dag in, dag uit tegen zou komen zodra ik mijn voordeur uitstap zou ik er stevig de pest in hebben. Dit omdat ik er gewoon onpasselijk van word als ik kwijlende mong*len in een rolstoel zie.

Begrijp me niet verkeerd, ik wens die mensen echt niet nog meer ellende toe, maar ik vind dat er beter passende woonomgevingen zouden moeten zijn dan een nieuwbouw villawijk.

Terug
Naar boven