Fitness Seller

rijke mensen....

en dan zijn we weer precies waar we altijd zullen blijven:cool:

buitenlanders moesten naar aparte scholen; gevolg? taalachterstand. gevolg? ja ze integreren niet want ze blijven hun eigen taal spreken.

zo is het hier dus ook mee, ja respect is belangrijk zolang het in mijn straatje past en verder niet. mensen willen altijd het beste voor zichzelf en dat is logisch! maar moeten we daarom maar de minder validen en allochtonen etc weren uit onze woonwijken? absoluut niet. die mensen wiullen zo goed mogelijk in de maatschappij blijven functioneren. en dan gaat een stel mensen die geld teveel hebben daar tegen protesteren.

let wel, de gegoede nederlanders vinden dat iedereen het zo goed mag hebben als hun het hebben. maar ze moeten er wel voor werken en zo leven als hun leven, anders kom je er niet. mensen die dit niet bereikt hebben zonder dat ze daar schuld aan hebben worden als honden de wijk uitgeschopt.
en wat dan nog als je elke dag in de straat van je wijk een invalide tegenkomt? vallen die mensen je lastig? nee! waar is dan het probleem? ze weten niet hoe ze die mensen moeten behandelen. en in HUN buurt moeten mensen van HUN niveau wonen. en geen minderwaardige mens.

zolang er mensen zijn is er oorlog, zolang mensen aanzien of geld hebben, verheven ze zich boven de middenstand. iedereen moet gelijk zijn, maar wel in het straatje dat in hun gedachtengang past. daar heb ik totaal geen respect voor.

Centaur zei:
Dat de rijkste huiseigenaren onwijs veel van de balsting terug krijgen door teruggave van hypotheek rente.

Ik bedoelde de laatste zin vd quote. Ik snap wel hoe de renteafrtek werkt. Het zo idioot zijn als dat ook nog eens afgeschaft wordt. Dan jaagd de NL overheid al het geld en inkomsten weg uit het land en dat zou erg dom zijn. En mensen met geld in NL betalen al veels te veel belasting vind ik.

daar krijg je ook tal van voorzieningen voor terug. mensen die zeuren dat ze zoveel belasting moeten betalen mogen van mij wel weg uit Nederland.
Doei!

boogie zei:
daar krijg je ook tal van voorzieningen voor terug. mensen die zeuren dat ze zoveel belasting moeten betalen mogen van mij wel weg uit Nederland.
Doei!

Boog, soms is het wel overdreven vind ik...
Pa van een maat van mij verdient iets van €15mille en moet daar ongeveer de helft van afstaan, en die man maakt lange dagen en heeft er lang voor gestudeert, dus ik vind wel dat hij minder belasting moet dokken :D

Maar het is nog niet zeker dat het wel doorgaat... Ze hadden nog geen goedkeuring van hun meerdere... :cool:

Johny zei:
En mensen met geld in NL betalen al veels te veel belasting vind ik.
Zeker wel mee eens.

Homer17 zei:
Boog, soms is het wel overdreven vind ik...
Pa van een maat van mij verdient iets van €15mille en moet daar ongeveer de helft van afstaan, en die man maakt lange dagen en heeft er lang voor gestudeert, dus ik vind wel dat hij minder belasting moet dokken :D

Idd, het moet voor iedereen aantrekkelijk zijn om in NL te wonen dus ook voor mensen met geld.

Terug
Naar boven