AndroidHealthClinic

"RING" training

Boxring of turnrings? ???

• Topic Starter Topic Starter
aangepast..........

turn rings :rolleyes:

geen training meer zonder cockring voor mij

:zzz::zzz:

graag serieuze reacties.......

Heb laatst zelf een paar ringen in elkaar gezet. Ik gebruik ze voor ring push ups, pull ups, flyes, etc. Het feit dat de ringen geen stabiele ondergrond bieden voor je handen maakt de oefeningen veel zwaarder en er wordt meer gevraagd van je core om jezelf in balans te houden. Deze lijken op die van mij en zijn op dezelfde manier gemaakt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar dergelijke trainingsmethoden wordern dacht ik toch succesvol toegepast door onder andere Crossfit-trainees (mss dat je daar wat op kan zoeken als je wat inspiratie zoekt); lijkt me allesinds zeker het proberen waard.

Op het amerikaanse crossfit forum zijn hier een paar topics over.
zie: www.board.crossfit.com en dan bij het subforum waar trainingsmaterialen worden besproken even de zoekfunctie gebruiken. Misschien heb je d'r wat aan.

Speel zelf ook met de gedachte een paar elite's te bestellen of zelf wat ringen
in elkaar te zetten.

thanx .....

zal het doorspitten....:D

schijnt zwaar te zijn....

ik ga voor de Rogue Rings......

kan niet wachten ...:D.....

heb nu een DIY setje...

heb de Rogue Rings vorige week ontvangen:D:D....super

going for the Muscle Up !!!!

Heb zelf in het topic "toon je home-gym" trainingsringen ontdekt bij een member.
Ben toen zelf beetje gaan inlezen en heb me zelf een setje elite 2 ringen aangeschaft.
Hangen nu een kleine week op en kan ze alleen maar aanraden!! Al 2 dagen spierpijn in de rug en borst terwijl die best wel wat gewoon zijn..
Mijn respect voor turners is ongelooflijk gestegen!
Bv dippen op die dingen is werkelijk 5x zo zwaar als op een dipstation.

Zelf heb ik rock-rings. Die gebruikte ik een tijdje voor m'n pull ups. Schijnt beter te zijn voor het schouder gewricht maar wel veel zwaarder. Misschien binnenkort weer eens aan beginnen :)

Terug
Naar boven