XXL Nutrition

Rippetoe -> droogtraining

Eduard1234

Cool Novice
Waardering
0
Een vraagje:)

ik heb redelijk wat vet, ik wil dat vet graag voor de zomer nar de 8-10% brengen
mijn stats zijn : 1.70m 73KG vetprecentage kan ik nu nog niet zeggen ( moet nog worden gemeten).

nu wil ik rippetoe gaan volgen, maar ik wil niet alleen massa opbouwen, want dan zit al dat vet eroverheen, dus hoe kan ik een goede massa opbouwen + lekker wat vet wegverbranden, geen vette dingen maar wel VEEL eten?

en zouden jullie even kunnen helpen met die A,b,a -> b,a,b, in ripptoe, ik snap niet wat daar precies mee bedoelt wordt.

Bedankt!

Eduard

Als je vet wil verbranden moet je zorgen dat je onder je behoefte van je calorieen komt . Dus een goed voedingsschema, veel eiwitten en 3x of meer in de week cardio . Echt spier aankomen en cutten gaat niet goed tergelijk, in iedergeval niet voor optimaal resultaat.

1ste week :
dag 1. Workout A
dag 2. Workout B
dag 3. Workout A

Vervolgens ga je in de 2de week met deze routine verder dus dan krijg je :
dag 1. Workout B
dag 2. Workout A
dag 3. Workout B

• Topic Starter Topic Starter
Ok ik heb een discussie met mijn ouders, zij zeggen dat "proffecionele" fittness aparaten beter zijn op 14 jarige leeftijd, ik wil zograag mogelijk zo snel mogelijk massa opbouwen moet dat via bankdrukken militairy press of kan dat ook met zegmaar de echte fittness aparaten ( gewichten ingebouwd ) de niet-old school apparaten?

en ik weeg 74KG 1.70 op welk gewicht zou ik beginnen wat ik aankan of zoveel %?

bedankt,

Eduard

Apparaten heb je niks aan als beginner.

• Topic Starter Topic Starter
hoe bedoel je? juist als beginner zijn apparaten toch juist goed, of bedoel je standaart push-ups chin ups enzo ?

Idd, met machines moet je niet beginnen. Wel met de basisoefeningen, en dat is rippetoes starting strength.

Een vraagje:)

ik heb redelijk wat vet, ik wil dat vet graag voor de zomer nar de 8-10% brengen
mijn stats zijn : 1.70m 73KG vetprecentage kan ik nu nog niet zeggen ( moet nog worden gemeten).

nu wil ik rippetoe gaan volgen, maar ik wil niet alleen massa opbouwen, want dan zit al dat vet eroverheen, dus hoe kan ik een goede massa opbouwen + lekker wat vet wegverbranden, geen vette dingen maar wel VEEL eten?

en zouden jullie even kunnen helpen met die A,b,a -> b,a,b, in ripptoe, ik snap niet wat daar precies mee bedoelt wordt.

Bedankt!

Eduard

Hou gewoon je voeding hoog (ook het vet), maar voeg meer aerobische training toe aan je schema (fietsen lopen, enz).

Terug
Naar boven