- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 129kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik ben nu al een tijdje bezig met intensief kracht opbouwen doormiddel van Rippetoe en goed eten. Rippetoe werkt heerlijk, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel de drang heb om meer oefeningen toe te voegen. Nochtans niet gedaan omdat ik overal lees dat iedereen die drang heeft/krijgt en het toch af wordt geraden.
Om een indicatie te geven waar ik nu zit bij de grote 3.. bij deze..
Bench: 90
Squat: 100
Deadlift: 120
Nog lang niet op het gewenst niveau om over te stappen dus..
Ben overigens 1.m96 lang, weeg 91kg en ik vreet me te pletter. Maar als er iemand een hardgainer is dan ben ik het wel..
Dit alles heeft eigenlijk niets te maken met mn vraag, maar ff voorstellen kan geen kwaad toch?
Hier gaat het mij om:
Onlangs ben ik vanwege een verhuizing overgestapt naar een nieuwe gym. Een gym met een laag plafond.. Aangezien ik aan de lange kant ben, is het voor mij onmogelijk de MP te doen. Wat zijn eventueel de mogelijkheden ter vervanging? Zittend, behind the neck of zijn er andere mogelijkheden?
Om een indicatie te geven waar ik nu zit bij de grote 3.. bij deze..
Bench: 90
Squat: 100
Deadlift: 120
Nog lang niet op het gewenst niveau om over te stappen dus..
Ben overigens 1.m96 lang, weeg 91kg en ik vreet me te pletter. Maar als er iemand een hardgainer is dan ben ik het wel..
Dit alles heeft eigenlijk niets te maken met mn vraag, maar ff voorstellen kan geen kwaad toch?
Hier gaat het mij om:
Onlangs ben ik vanwege een verhuizing overgestapt naar een nieuwe gym. Een gym met een laag plafond.. Aangezien ik aan de lange kant ben, is het voor mij onmogelijk de MP te doen. Wat zijn eventueel de mogelijkheden ter vervanging? Zittend, behind the neck of zijn er andere mogelijkheden?

)