4everPrutser
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
Ik heb afgelopen jaar veel geprobeert qua trainingsschema's enzo, maar werd allemaal beetje teveel split en te weinig echte compound. Ben er gaandeweg achter gekomen dat dit geen zin heeft als je toch nog geen massa hebt.
Sinds september studeer ik in Rotterdam maarjah punt is ik moet gewoon hard niet fancy trainen en heel veel eten. Dus ik heb nu bedacht gewoon Rippetoe te gaan doen, dit is immers een schema voor vooral beginnede krachttrainers. Echter ik merk gewoon dat ik heel veel moeite heb met de techniek (vooral met squat, gaat gewoon slecht
) en wil dus een andere gym waar ik wat meer begleiding kan krijgen. Het liefst binnen redelijk afstand van de universiteit +-15 minuten reizen, heb wel flink budget tot 80 euro per maand.
Dus ik vroeg me af, kent iemand goede gym(geen health centre shit) waar ze een jongere gast (18) zoals mij goed kunnen begleiden.
Sinds september studeer ik in Rotterdam maarjah punt is ik moet gewoon hard niet fancy trainen en heel veel eten. Dus ik heb nu bedacht gewoon Rippetoe te gaan doen, dit is immers een schema voor vooral beginnede krachttrainers. Echter ik merk gewoon dat ik heel veel moeite heb met de techniek (vooral met squat, gaat gewoon slecht
) en wil dus een andere gym waar ik wat meer begleiding kan krijgen. Het liefst binnen redelijk afstand van de universiteit +-15 minuten reizen, heb wel flink budget tot 80 euro per maand.Dus ik vroeg me af, kent iemand goede gym(geen health centre shit) waar ze een jongere gast (18) zoals mij goed kunnen begleiden.