XXL Nutrition

rippetoe

Suburbian

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
heb nu mijn eerste week ripptoe erop zitten en ik maak mij een beetje ongerust, ik voel namelijk niets en voer de oefeningen perfect uit. Ik zou het erg vinden moest ik na 4 weken progressie kwijt geraakt zijn door dit schema

post even wat je hiervoor hebt gedaan, en met welke gewichten je rippetoe begonnen bent... is het makkelijker in perspectief te plaatsen, en zinnig commentaar te geven

los daarvan, rippetoe zit vrij dicht bij stronglifts, ook daar moet je in het begin verrassend weinig gewicht pakken, om de vorderingen op lange termijn hand te kunnen haven... eerste weken voel je wellicht wat minder, maar kijk een naar de geplande/verwachtte vorderingen over 2 maanden... als het dan nu al makkelijk voelt, is dat toch een lekker begin?

Ik voel er zelf niks van vind het ook niet fijn een training van 20 minuten/half uur ik voel me nooit voldaan als ik wegga bij de gym met een schema zoals rippetoe.

Ik voel er zelf niks van vind het ook niet fijn een training van 20 minuten/half uur ik voel me nooit voldaan als ik wegga bij de gym met een schema zoals rippetoe.

Op een gegeven moment denk je daar wel anders over hoor. Als de gewichten zwaarder worden

In het begin duren je trainingen misschien 20 minuten. Maar als je de trainingen volhoudt zal dit wel wat langer duren. Toen ik 5x5x120kg squatte duurde mijn training al 20min enkel met de warm up van mijn squats.

Je moet dingen op de lange termijn bekijken en niet op de korte termijn. Ben je liever voldaan in een training en heb je in 3maand maar 5kg op je squat/bench/... toegevoegd, of begin je liever wat lichter en ben je niet voldaan maar heb je in 3maand wel 20kg toegevoegd op je bench/squat/...
Ik weet wat ik zou kiezen!

Terug
Naar boven