Fitness Seller

Rita Verdonk richt eigen partij op

Hehe ik wist het wel, herinner me nog dat sommigen me niet wilde geloven toen ik dit hier voorspeldde. Denk wel dat het een succes kan worden met die patriottische insteek :)

was te verwachten, ben benieuwd wat haar partij voor gaat streven.

Goede zet van haar, ze is het politieke wereldje nog lang niet zat en dit is voor haar de meest logische stap. Ben blij dat ze niet met Geert Wilders in zee gaat, dan hadden we uiteindelijk weer hetzelfde gezeik gehad als bij de VVD --> Twee kapiteins op een schip.

zat er aante komen
id ook beter zo imo

DEN HAAG - Rita Verdonk, die uit de VVD-fractie is gezet en als eenmansfractie in de Tweede Kamer zit, richt een politieke beweging op met als naam ,,Trots op Nederland''. De beweging zal zich vooral bezighouden met maatschappelijke problemen als files, ouderenzorg, onderwijs, immigratie en integratie.

:D

versplintering op rechts neemt dus ook toe.

Beetje de kreten 'files', 'integratie', 'zorg', en 'immigratie' rondbazuinen, reputatie "IJzeren Rita" en Pim Fortuin een paar keer noemen in de media en hoppa mentaal verpauperd Nederland heeft een nieuwe held.

Zal mij benieuwen of ze in de loop van de tijd ook nog een soort van ideologie gaat uitdragen en een duidelijke koers gaat varen.

dat is goed nieuw krijgen we een beetje tegengewicht id politiek!

hahaha beter beter, laat ze elkaar maar kapotmaken.

Niet voor niks was ik erg blij met wilders, hij heeft vvd kapotgemaakt en daardoor konden ze niet doorregeren:)

Ik hoop echt dat VVD hier iets uit leert en zich meer gaat richten op punten waar ze oorspronkelijk voor staan.Ipv debielen als wilders of verdonk aan te nemen.

Hehe ik wist het wel, herinner me nog dat sommigen me niet wilde geloven toen ik dit hier voorspeldde. Denk wel dat het een succes kan worden met die patriottische insteek :)
gezien de mensen die ze om zich heen heeft is de kans op succes inderdaad erg groo.

versplintering op rechts neemt dus ook toe.
vind het zelf wel iets goeds, zat met de afgelopen verkiezingen toch wel in een dilemma of ik nou voor de vvd of wilders zou stemmen, iets ertussen zou voor mij geweldig zijn.

Beetje de kreten 'files', 'integratie', 'zorg', en 'immigratie' rondbazuinen, reputatie "IJzeren Rita" en Pim Fortuin een paar keer noemen in de media en hoppa mentaal verpauperd Nederland heeft een nieuwe held.

Zal mij benieuwen of ze in de loop van de tijd ook nog een soort van ideologie gaat uitdragen en een duidelijke koers gaat varen.
:roflol: klinkt wel erg simplistisch, trust me, die kay van de linde is erg goed met het bespelen van de media, dat rita daar nu mee bezig is valt nu al een beetje te zien;
rita verdonk uit vvd: rita verdonk zegt "ik ben verbaast, dit is een messteek in de rug" (of iets in die richting) en deed het voorkomen alsof het toeval was
en de zelfde week had ze ook al 3 afspraken staan om te gast te zijn bij een tv programma, elke stap die ze neemt is weloverwogen en word goed over nagedacht...
ik ben er zeker van dat het echt niet onverwachts gekomen is voor rita...

wat een k*t naaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een crap, vind deze beter eigenlijk :

Kaij van der Linde is zo'n spindoctor die in de USA het klappen van de zweep heeft geleerd. Die wil Verdonks campagne dus op Amerikaanse leest inzetten. Zal er genoeg aanspreken die Amerikaanse troep.

achja eric, dat is toch waar de politiek tegenwoordig om draait?
de media positief beinvloeden, want zeg nou zelf, hoeveel % van de stemgerechtigden in nederland zullen daadwerkelijk genoeg politiek inzicht en kennis hebben om een weloverwogen stem uit te brengen?
denk dat de meeste politieke beeldvorming via de media plaatsvind, welke media je kiest is natuurlijk je eigen keuze.

Kaij van der Linde is alleen een vrij slechte spindoctor om in huis te hebben. Misschien dat ze op korte termijn er mee kunnen scoren maar het is dezelfde persoon die er mede voor verantwoordelijk is dat Leefbaar Nederland ten onder ging.

• Topic Starter Topic Starter
Als er nu verkiezingen zouden plaatsvinden krijgt ze 29 zetels hoorde ik net op de radio :eek:

Kaij van der Linde is alleen een vrij slechte spindoctor om in huis te hebben. Misschien dat ze op korte termijn er mee kunnen scoren maar het is dezelfde persoon die er mede voor verantwoordelijk is dat Leefbaar Nederland ten onder ging.
de dood van pim fortuyn zal daar ook wel z'n steentje aan bijgedragen hebben he...

de dood van pim fortuyn zal daar ook wel z'n steentje aan bijgedragen hebben he...

Leefbaar Nederland was meer dan Fortuyn en Fortuyn was wel weg bij Leefbaar Nederland toen er een aanslag op hem werd gepleegd. Kaij van der Linde en co hebben wel erg veel laten liggen in die tijd.

Verdonk zal mede door de aanhang van de VVD die overloopt voorlopig wel scoren. Daarna prikken de meesten wel heen door die holle frasen zoals van der Linde ze aandraagt. Amerikaanse campagnes werken niet in Nederland.

Leefbaar Nederland was meer dan Fortuyn en Fortuyn was wel weg bij Leefbaar Nederland toen er een aanslag op hem werd gepleegd. Kaij van der Linde en co hebben wel erg veel laten liggen in die tijd.

Verdonk zal mede door de aanhang van de VVD die overloopt voorlopig wel scoren. Daarna prikken de meesten wel heen door die holle frasen zoals van der Linde ze aandraagt. Amerikaanse campagnes werken niet in Nederland.
alleen als je inzet op karakter, charisma en standpunten die grote doelgroepen aantrekken, dan is het wel zuur als de leider wie veel karakter en charisma bezat wegvalt en de alternatieven dit niet voldoende bieden...

of het een korte tijdssucces zal zijn van verdonk kun je imo nog geen uitspraken over doen.

Terug
Naar boven