- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gezien de mensen die ze om zich heen heeft is de kans op succes inderdaad erg groo.Hehe ik wist het wel, herinner me nog dat sommigen me niet wilde geloven toen ik dit hier voorspeldde. Denk wel dat het een succes kan worden met die patriottische insteek![]()
vind het zelf wel iets goeds, zat met de afgelopen verkiezingen toch wel in een dilemma of ik nou voor de vvd of wilders zou stemmen, iets ertussen zou voor mij geweldig zijn.
Beetje de kreten 'files', 'integratie', 'zorg', en 'immigratie' rondbazuinen, reputatie "IJzeren Rita" en Pim Fortuin een paar keer noemen in de media en hoppa mentaal verpauperd Nederland heeft een nieuwe held.
Zal mij benieuwen of ze in de loop van de tijd ook nog een soort van ideologie gaat uitdragen en een duidelijke koers gaat varen.
klinkt wel erg simplistisch, trust me, die kay van de linde is erg goed met het bespelen van de media, dat rita daar nu mee bezig is valt nu al een beetje te zien;de dood van pim fortuyn zal daar ook wel z'n steentje aan bijgedragen hebben he...Kaij van der Linde is alleen een vrij slechte spindoctor om in huis te hebben. Misschien dat ze op korte termijn er mee kunnen scoren maar het is dezelfde persoon die er mede voor verantwoordelijk is dat Leefbaar Nederland ten onder ging.
de dood van pim fortuyn zal daar ook wel z'n steentje aan bijgedragen hebben he...
alleen als je inzet op karakter, charisma en standpunten die grote doelgroepen aantrekken, dan is het wel zuur als de leider wie veel karakter en charisma bezat wegvalt en de alternatieven dit niet voldoende bieden...Leefbaar Nederland was meer dan Fortuyn en Fortuyn was wel weg bij Leefbaar Nederland toen er een aanslag op hem werd gepleegd. Kaij van der Linde en co hebben wel erg veel laten liggen in die tijd.
Verdonk zal mede door de aanhang van de VVD die overloopt voorlopig wel scoren. Daarna prikken de meesten wel heen door die holle frasen zoals van der Linde ze aandraagt. Amerikaanse campagnes werken niet in Nederland.