Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van links naar rechts gaan. Dat is hetzelfde als 'van atheïsme naar pakweg christendom gaan'![]()

not at all.Van links naar rechts gaan. Dat is hetzelfde als 'van atheïsme naar pakweg christendom gaan'![]()
ik zou zeggen, bekijk alles eens in z'n tijdsgeest.Als je jong en naief bent ben je links, wordt je ouder en wijzer dan word je vanzelf rechtser.
Grootste onzin die ik al gelezen heb, proficiat!Van links naar rechts gaan. Dat is hetzelfde als 'van atheïsme naar pakweg christendom gaan'![]()

Het lijkt me ook zeer sterk dat ze zoiets zou vergeten, maar het KAN. Alleen is er dan toch iets mis met haar geheugen...

misschien is ze wel schizofreen. En is nu de rechter innerlijke helft aan de macht![]()

En dan is ze eindelijk premier, alle rechtse rita stemmers tevreden, slaat ze toch wel ineens helemaal om naar groen-links zekermisschien is ze wel schizofreen. En is nu de rechter innerlijke helft aan de macht![]()