MuscleMeat

roaccutane aas acne

RomeoX

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
heb last van acne op rug en schouder na aas kuur ben nu al week of 10 off ma juist nu heb ik er last van!

heb vanalles geprobeerd ben namelijk geen voorstander van roa i.v.m bijwerkingen en dat je niet onder zonnebank of kan dat wel bij 20mg roa?

maar hoe lang zou ik roa moeten gebruiken om acne vrij te worden?

en zou 20mg om de dag voldoende zijn? of beter gewoon 20mg per dag?

bedankt voor advies

Je kan vit b5 gevruiken,is het 2e effectiefste middel na roa,

werking begint wel na 2 maanden,en anders roa op 20mg/dag!

20mg of 10mg is voldoene ja na maand zal het al goed aan het weg treken zijn

• Topic Starter Topic Starter
vitamine b5 al geprobeerd heb ik weinig resultaat bij heb ik tijdens kuur gezet en nu tijdje na de kuur springen ze eruit en echt van die vocht bulten die pijnlijke!

echt vervelend

ma hoelang zou ik roa moeten gebruiken dan en kan je onder zonnebank met 20mg roa?

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 22:26 ----------

20mg of 10mg is voldoene ja na maand zal het al goed aan het weg treken zijn

ik heb juist vaak gelezen dat het de eerste 2 maanden juist erger word! en daarna minder

hoe denken jullie hierover of is jullie ervaring ermee?

Hoelang heb je die vitamine b5 gebruikt?

4 maanden

Voor zover ik weet mag je met roa "niet" onder de zonnebank!!!

Zoveelste topic over roa & aas , maar goed roa en zonnebank gaat niet samen zelf ervaring met 2 roa kuren van 6 tot 8 maanden.
Roa & aas beter niet samen nemen of goed je leverwaarden in de gaten houden en max 20 mg ed.

Maar klopt het dat Roa verergerd de eerste 2 maanden? Of juist niet bij aas acne en is 2 maanden Roa genoeg om het weg te krijgen?

Roa moet je pakken op lichaamsgewicht, ik pak 40 mg 2 caps per dag en weeg 88 kilo.
Ik heb zelf ook een kuur gehad bij de dermatoloog heb gisteren bloed laten prikken om de waarders te controleren. En zonnenbanken nee dat mag eigenlijk niet omdat je huid dunner word !

Als je een te hoge cholesterol hebt is roa niet aan te raden.

het word meestal eerst erger en na 2 maanden zie je resultaat dan begint het steeds minder te worden en na een maand of 6 moet je vrij zijn of ongeveer 80%. ( deze info komt van mijn eigen dermatoloog )

jongens aas acne is veel sneller weg dan anderen acne ik had eerst kuur vol met acne van de aas roa er tegen aan binnen 1.5maand weg wel 40mg toen genomen nu voor de kuur 1week tussen door 1week en nakuur 1week op 20mg en ik blijf puist vrij

Heb zelf roa gebruikt voor 3 maanden en de 1e 2 maanden op 40 mg en laatste maand op 20 mg .. ging gewoon onder de zonnebank en was mooi goudbruin.

Roa moet je pakken op lichaamsgewicht, ik pak 40 mg 2 caps per dag en weeg 88 kilo.
Ik heb zelf ook een kuur gehad bij de dermatoloog heb gisteren bloed laten prikken om de waarders te controleren. En zonnenbanken nee dat mag eigenlijk niet omdat je huid dunner word !
Roa gebruik bij AAS wijkt af van de normale behandeling zoals je die zult krijgen bij een dermatoloog voor acne die al jaren aanwezig is.

Bij kuurders is doorgaans een lage dosis afdoende voor een relatief korte periode. Daar waar je bij een reguliere behandeling 0,5 mg tot 1,0 mg per kg lichaamsgewicht per dag slikt, en maanden moet slikken (een half jaar is niet ongebruikelijk), is dit bij acne veroorzaakt door AAS in heel veel gevallen gewoon onnodig.

Circa 0,2 mg a 0,3 mg per kg lichaamsgewicht per dag is vaak al afdoende voor enkele weken, dit komt neer op circa 10 mg a 20 mg ED.

Jammer dat B5 niet voor je werkte TS.

Heb zelf roa gebruikt voor 3 maanden en de 1e 2 maanden op 40 mg en laatste maand op 20 mg .. ging gewoon onder de zonnebank en was mooi goudbruin.
Zonnebank, en de zon ansich zonder bescherming is zeer af te raden gedurende gebruik van roa. Leuk dat jij goudbruin was, maar 'n ander kan pigmentvlekken oplopen. Laat de zon gewoon even wat het is voor die weken, en anders gewoon insmeren.

Voor kuurders die er alleen tijdens het kuren last van hebben, en het na de kuur weer wegtrekt, zou benzoylperoxide wellicht iets zijn om het acceptabel te maken gedurende een kuur, hoef je niet gelijk naar roa te grijpen wanneer vit B5 niet voor je werkt.

Laatst bewerkt:

Dit is alleen voor de meesten niet aan te raden. Toen ik roa gebruikte was mijn huid erg gevoelig en verbrande vrij snel, terwijl ik normaal echt nooit verbrand.

Ik zit op 40mg per dag, ben nu op de 4e maand. heb nog wel acne :(
Maar vrij weinig.

Terug
Naar boven