MuscleMeat

Roaccutane via Derma en kuren

Helium

Dutch Bodybuilder
Waardering
63
Lengte
1m90
Massa
101kg
Vetpercentage
13%
Hey BBérs,

Intro:
Ik ben begonnen met een Roa kuur, zit nu op 20mg en in mijn 3é week. Merk wat vooruitgang maar het heeft tijd nodig (en meer mg). Volgende week een nieuwe afspraak en hopelijk een hogere dosis.

Mijn dermatoloog is erg voorzichtig, hij wil elke keer dat ik een bloedtest doe om te kijken of alle waardes nog goed zijn. Hij vroeg aan het begin al of ik AAS heb gebruikt en hierop heb ik "nee" gezegd. Later na de bloedtest vroeg hij het nogmaals. Ik denk dat er aanwijzingen waren (super kleine afwijkingen die binnen de norm waren) die hem deden vermoeden van AAS gebruik.

Vraag:
Als ik weer een kuur doe tijdens mijn roa behandeling, zal dit dan naar voren komen in de bloedtest? (ik test geloof ik alleen standaard lever waardes) De kuur zal dan zonder orals zijn.

Zal vast niet te zien zijn.
Vind je 20mg in het begin te laag??? Normaal merk je dit goed de eerste paar weken

Ik ging dood op 30 mg lol

Waarom ben je niet gewoon eerlijk geweest tegen hem?
Hij zal het niet voor niks vragen.
Eerlijkheid kan het onderzoek alleen maar helpen

• Topic Starter Topic Starter
Zal vast niet te zien zijn.
Vind je 20mg in het begin te laag??? Normaal merk je dit goed de eerste paar weken

Vind ik een prima dosering om mee te beginnen maar merk dat het niet genoeg is voor mij.
Was het voor jou wel voldoende?

Zo erg? Ik merk wel dat ik een stuk drogere lippen/neus heb gekregen maar is prima te handelen tot nu toe.

Waarom ben je niet gewoon eerlijk geweest tegen hem?
Hij zal het niet voor niks vragen.
Eerlijkheid kan het onderzoek alleen maar helpen

Kan er ook voor zorgen dat hij het me niet eens wilt voorschrijven @ "stop eerst maar met kuren" of "wacht eerst maar een jaar nadat je bent gestopt" etcetc.
Dat is de voornaamste reden dat ik het niet heb verteld.

Daar heb je en punt. Mijn dokter wil me niet eens helpen. Kreeg het antwoord op libido problemen etc: je moet gewoon niet kuren klaar.

Normaal gesproken moeten ze je altijd helpen

In het begin was het voldoende maar heb het later wel verhoogd

Nog antwoord op mijn vraag? Als ik een blast start zou dat dan te zien zijn in mijn leverwaardes? stel ik pak een low test/high tren kuur van 250/800?
Ben bang dat hij snel zal stoppen als mijn leverwaardes niet goed zijn..

Op injects zie je aan mijn leverwaarden nagenoeg niks maar op orals zie je het direct. Lees dan wel hier en daar dat mensen op orals zelfs geen verstoorde leverwaarden hebben. Gewoon proberen en mocht het zover komen dat hij het stopt stap je gewoon over op UG roa of koop je HG op de zwarte markt

Nam een jaar roa elke dag 20mg per dag met cruise blast cycles en orals... enkl licht verhoogde leverwaardes na een jaar...

Orals zie je duidelijk terug in je leverwaarden, tijdens mijn blasts zag de dermatoloog wel een iets lichtere afwijking dan bij iemand die off was.

Mijn dermatoloog wist overigens van het gebruik. Als die van jou er niet mee eens is kan je altijd een SO aanvragen en anders beslissen...

Oh en als jij dat bent op je foto; dan weten ze wel hoe laat het is... ;)

Hey BBérs,

Intro:
Ik ben begonnen met een Roa kuur, zit nu op 20mg en in mijn 3é week. Merk wat vooruitgang maar het heeft tijd nodig (en meer mg). Volgende week een nieuwe afspraak en hopelijk een hogere dosis.

Mijn dermatoloog is erg voorzichtig, hij wil elke keer dat ik een bloedtest doe om te kijken of alle waardes nog goed zijn. Hij vroeg aan het begin al of ik AAS heb gebruikt en hierop heb ik "nee" gezegd. Later na de bloedtest vroeg hij het nogmaals. Ik denk dat er aanwijzingen waren (super kleine afwijkingen die binnen de norm waren) die hem deden vermoeden van AAS gebruik.

Vraag:
Als ik weer een kuur doe tijdens mijn roa behandeling, zal dit dan naar voren komen in de bloedtest? (ik test geloof ik alleen standaard lever waardes) De kuur zal dan zonder orals zijn.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar zit momenteel op 40mg ed.

@AdHoc: nee dat ben ik niet op mijn avatar :p

En hoe zit het met nakuren en leverwaardes? Clomid is ook best zwaar op je lever denk ik? Zal dit terugkomen in de bloedtest? Zou echt balen als de Dermatoloog daardoor de RoA kuur stopzet ofzo..

Namelijk toch besloten om mijn plan aan te houden en off te gaan maar grote kans dat mijn nakuur de leverwaardes ook gaan beinvloeden.. : (

@Cools @Galen ??

Clomid is ook niet zo fijn voor de lever idd maar gelukkig niet zo erg als oa winstrol

Ik denk dat het reuze mee valt ik had op 20mg nauwlijks verandering in mn levenwaardes op 40mg ben ik nog niet getest dat gebeurt eind april.

Terug
Naar boven