XXL Nutrition

Road to Figure Pro

Bezoekers in dit topic

kimvgompel

Cool Novice
Lid geworden
7 apr 2016
Berichten
31
Waardering
55
Lengte
1m52
Massa
57kg
Vetpercentage
19%
Hi! Yes I am back!

Voor degene die me nog niet kennen. Ik ben Kim en 19 jaar. Ik train nu 2,5 jaar en ben hiermee begonnen door mijn verleden. Ik kom van anorexia af en heb in bodybuilding mijn nieuwe passie gevonden.
Mijn droom is om pro te worden in mijn klasse. En waar een droom is moet een plan voor zijn. Voor dit jaar het doel mijn A atleet status halen. De Iron Man & Maiden staat in de planning. Momenteel zit ik in mijn bulk.
In december 2015 heb ik de SAP Cup mee gedaan. Hier ben ik 1ste geworden + Overall Figure.
Ik zal hier mijn training, voeding en shape updates delen.


Stats:
Squat:
1x115kg
Deadlift: 1x130kg
Benchpress: 1x67,5kg

Momenteel niet heel actief i.v.m. pfeiffer. Je kan me ook volgen op instagram: kimvgompel :)

So there we go again! ;)

back pose.jpg


front pose.jpg


side pose 2.jpg


side pose.jpg


FB_IMG_1450646017854.jpg
 
Laatst bewerkt:
IN, volg je al een tijdje via Instagram. Succes met je doel
 
in volg je ook via instagram, jij volgens mij mij ook of je liked gewoon vaak me foto's haha :P
 
Zie je wel eens voorbij komen op fb omdat wovano wel eens je foto's liked. Staat er goed bij! Misschien stomme vraag maar van plan om ooit eens te gaan kuren?
 
Respect dat je toch terug durft te komen, Ik volg!
 
Succes met je doelen.
 
Je lijkt veel op iemand die hier eerder lid was
 
Stronq weights voor zo'n klein meisje :D
Ben zelf niet echt fan van die klasse, maar wel knap en aardig wat dedication dat je er zo bijstaat
Goodluck
 
in, magi k een follow terug op ig? gr
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook In! Leuk om te zien dat je weer terug bent.

Ik denk dat iedereen hier wel een verleden heeft :roflol: niks van aantrekken en lekker doorgaan! Je hebt goede progressie geboekt.

Ik volg je ook op insta. Succes met je doelen! Je bent er vroeg bij en hebt al een goed fysiek gecreeert, je gaat het vast ver schoppen.
 
Best sterke stats voor een bodybuildster. Heb je op de SAP zien staan in de line up, je was wel veruit het beste
 
In! Overigens al een volger op insta:p
 
Volg je al een tijdje via Insta en FB, en een heeeule poos geleden op DBB toen ik nog een grijs stil muisje was dat zichzelf niet logwaardig vond :o.
I'm in, absolutely!
 
Back
Naar boven