AndroidHealthClinic

Rob Riches talks about Mcdonalds Food

hmmmm nom nom nomnomnonmnomnmmmm

Bij mcdonalds de paneerlaag van de kipnuggets halen. Eet dan gewoon thuis.

Ergens halverwege aangeklikt en hoorde alleen 6x 'fat' in 10 seconden. Gewoon weer de zoveelste die een mening over de mac heeft, waar niets bijzonders is gezegd wordt?

Natuurlijk is McDonnalds gewoon troep en moet je er zeker niet (te vaak) eten, maar ik denk dat veel mensen ook een beetje overdrijven met strikte voedingschema's. Als je Ronnie Coleman (kip met friet en bbq-saus) en Lee Priest (KFC) ziet eten, kan je je moeilijk voorstellen dat ze zo ver gekomen zijn. Natuurlijk is het wat anders als je er het hele jaar door goed/optimaal uit wilt zien of voor een competitie zit, maar vaak maakt een calorie meer of minder denk ik niet veel uit.

Natuurlijk is McDonnalds gewoon troep en moet je er zeker niet (te vaak) eten, maar ik denk dat veel mensen ook een beetje overdrijven met strikte voedingschema's. Als je Ronnie Coleman (kip met friet en bbq-saus) en Lee Priest (KFC) ziet eten, kan je je moeilijk voorstellen dat ze zo ver gekomen zijn. Natuurlijk is het wat anders als je er het hele jaar door goed/optimaal uit wilt zien of voor een competitie zit, maar vaak maakt een calorie meer of minder denk ik niet veel uit.

Tuurlijk, gewoon zorgen dat je Kcal in/Kcal out klopt en je aan je macro's komt. Verhalen rond verzadigd vet en simple carbs etc. zijn ook al lang achterhaald. Gewoon af en toe eten waar je zin in hebt, voedings schema geeft voor mij alleen de grote richtlijnen, de afwerking is elke keer anders.

Wat een onzinnig filmpje
brb een Big Mac bestellen en dan verbaast gaan doen over hoe slecht het is
brb gepaneerde kip bestellen en vervolgens alles eraf halen :roflol: gtfo man

Damn heb gelijk trek

Wat een onzinnig filmpje
brb een Big Mac bestellen en dan verbaast gaan doen over hoe slecht het is
brb gepaneerde kip bestellen en vervolgens alles eraf halen :roflol: gtfo man

Ik begrijp wat je bedoelt maar snap ook wel waarvoor hij het maakt. Heb zelf ook wel eens gehad dat ik een lange reis van ongeveer 14 uur maakte met vliegtuig en trein en dat de enige plek waar ik snel wat kon eten McDonalds was, op het station, waar ik een half uurtje later mn volgende trein moest pakken. Was er toen zelf ook niet blij mee aangezien ik met succes twee jaar McDonalds gemeden had.

Ik vind de mac sowieso fkn vies, KFC lijkt mij een betere keuze grilled brazer burger tenminste beter dan een big mac

You're not wrong Rob Riches, you're just an a**hole.

Serieus, wat is dit voor filmpje. Is dit voor het geval je in de uiterst hypothetische situatie komt dat je geen andere keus hebt dan iets bij de McDonalds te moeten bestellen?

Riches overdrijft super erg met zijn 1 bij 1 meter koel tas voor zijn maaltijdjes. Keer 4 uur niets eten, niks aan de hand.

Rob eet maar 30 gram vet per dag ? ... dumb ****.

Niet dat ik McD's te vreten vind over het algemeen, t'is niet mijn smaak. Maar goed voor 1 a 2 keer per jaar overleef ik het wel. Zo erg is het nu ook weer niet.

does he even lift?

Terug
Naar boven