AndroidHealthClinic

Robby's Updatetje

Ziet er al goed uit, redelijke progressie, onderrug en buik moet je indd nog wat aan werken.
Maar je ziet de traps bij jou ook goed zitten ^^

• Topic Starter Topic Starter
Dankje. De vorige keer nam ik niet de buikspier groep mee tijdens het bulken, had ik wel moeten doen dan had ik na het cutten daar meer progressie in gezien..

Waarom niet gewoon doorbulken en trainen tot je aan 95 kilo zit met wat descent stats?

Ja ik snap die cut ook niet echt ;) vast voor de zomer ofzo? naja boeit ook niet.
Je staat er droog bij, en ik zie niet echt wat er mis is met je buik...

Omdat ik graag nog even een jaar of 2 in de gewichtsklasse -80 toernooien wil doen met mijn vechtsport. Dus ik zou graag de komende 2 jaar nog onder de 80 kilo willen blijven. 79kg met 8% zou ik bijvoorbeeld perfect vinden.

Ok dan klinkt het logisch.. maar niet ideaal voor een bbér om onder de 80 kilo te blijven ;)

Dat geeft niet, ik heb eerlijk gezegd nooit veel om het bobybuilding zelf gegeven. Wat ik veel belangrijker vind dan een mooi lichaam is kracht en uithoudingsvermogen (meer richting de strongman kant op). Zal het lastig zijn om veel kracht te hebben, onder de 80 kilo?

Alleen borst loopt beetje achter, en mss onderrug. Voor de rest netjes bezig

Met een lichaamsgewicht van -80 kan je ook heel sterk worden... Er zijn genoeg gasten van 80 kg dat goeie gewichten kunnen tillen ;)

Ziet er al goed uit. Welke vechtsport doe je?

Ik doe nu 2 en een half jaar aan kyokushin-kai karate. Ook een jaar in de judo en kickbox sport verdiept maar karate blijft toch mijn ding. Jij doet zelf ook aan vechtsport?

Laatst bewerkt:
Wat zou een leuke progressie zijn in 3-4 maanden tijd wat betreft bankdrukken? Ik zit nu aan 27,50 kilo aan beiden kanten max, waar ik 6-8 reps mee kan maken. Ik snap niet hoe men boven de 100 uit kan komen, lijkt voor mij nog een lange weg te gaan..
Ik train naturel en ook zonder shakes en creatine. Misschien verstandig om dat wel te gaan gebruiken?

Terug
Naar boven