XXL Nutrition

Shape

Met 125/150mg test zit je in het hogere eind van wat je “natuurlijk” kan hebben. Ga je te hoog is herstel vd bloedwaardes minder en voor vele overbodig. In cruise behoud je jou spiermassa, cut je indien nodig het randje vet eraf en herstel je jou bloedwaardes om na x weken weer een goed start positie te hebben zowel shape, eetlust als mentaal om weer een bulk icm een blast te doen. In een cut maak je vrijwel geen spiermassa aan en om hier ook een blast voor te gebruiken is niet tactisch, vandaar men deze periode vaak cruist.
Niemand met een bovennatuurlijk fysiek behaald op bovennatuurlijke hoeveelheden testosteron ( en andere middelen ) plus een overschot kilocalorieën behoudt dit op natuurlijke waarden en een kilocalorieën tekort.

De 'men' die jij aanhaalt in jouw laatste zin zijn de personen die cruisen op 400 milligrammen en meerdere eenheden groeihormoon.

Bovennatuurlijk fysiek, valt ts hier onder?

Ik geef advies wat ik zou doen in zijn situatie, dit wil niet zeggen dat ik dit zelf doen als voorbeeld. Zou ts met 125mg test pw spiermassa verliezen? Denk het niet, tenzij die vergeet te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Het gêne wat mij is verteld in Nederland is het 200 Mg .

Bovennatuurlijk fysiek, valt ts hier onder?

Ik geef advies wat ik zou doen in zijn situatie, dit wil niet zeggen dat ik dit zelf doen als voorbeeld. Zou ts met 125mg test pw spiermassa verliezen? Denk het niet, tenzij die vergeet te trainen.
Zolang hij boven onderhoud blijft eten denk ik ook van niet, inderdaad. Zodra hij gaat cutten denk ik van wel.

Ik heb geen trek om jouw geschiedenis voor wat betreft reacties door te spitten op dit moment, maar hoe vaak heb jij een cut gedaan in een cruise en alle massa behouden? Ik denk dat ik veilig gok als ik zeg dat dat precies geen enkele maal is voorgekomen. Geeft ook verder niets, natuurlijk. Maar zeg het er gewoon bij. Geen enkel persoon die echt gespierd wil worden gaat cutten op 125 milligrammen testosteron.

• Like
Waarderingen: vntl
Dus iemand traint een jaar en moet daarna direct cruisen op 200mg voortaan, shape/spiermassa is net relevant meer?

• Topic Starter Topic Starter
Zolang hij boven onderhoud blijft eten denk ik ook van niet, inderdaad. Zodra hij gaat cutten denk ik van wel.

Ik heb geen trek om jouw geschiedenis voor wat betreft reacties door te spitten op dit moment, maar hoe vaak heb jij een cut gedaan in een cruise en alle massa behouden? Ik denk dat ik veilig gok als ik zeg dat dat precies geen enkele maal is voorgekomen. Geeft ook verder niets, natuurlijk. Maar zeg het er gewoon bij. Geen enkel persoon die echt gespierd wil worden gaat cutten op 125 milligrammen testosteron.
Ik ben 3maand aant het cutten nu

Dus iemand traint een jaar en moet daarna direct cruisen op 200mg voortaan, shape/spiermassa is net relevant meer?
Hij had met slechts een jaar ervaring überhaupt nog niet moeten kuren. Nu hij dat toch heeft gedaan en ook niet lijkt te stoppen is het beter hem van volledig advies te voorzien waardoor hij zijn net gewonnen spiermassa in ieder geval ook grotendeels behoudt in plaats van dit weer te verliezen en de volgende kuur nog veel hoger te doseren.

Iedereen begint te vroeg en doseert te snel te hoog. Dat heb ook ik gedaan en ook jouw fysiek reflecteert absoluut niet de 2000 of 2500 milligrammen waarop jij hebt gekuurd. Niemand is hier roomser dan de Paus, probeer dat dan ook niet uit te stralen.

Wat is het maximum? Veronderstel dat je op 10.000mg niet harder groeit dan op 2000mg.

Misschien is 1500mg de max? Iemand enig idee?

De maximum is wat je tolereert zonder dat factoren zoals het trainen en herstel eronder gaan lijden. Meer gear, meer sides, meer ellende -> minder resultaat.

Schijnbaar blast ik ook op 2/2.5g gear (ben de enige die alles hier transparant deelt), maar 1000mg voor een bouwfase is al genoeg als je dit 15/20 weken kan volhouden icm dat je trainingen er niet onder lijden.

De maximum is wat je tolereert zonder dat factoren zoals het trainen en herstel eronder gaan lijden. Meer gear, meer sides, meer ellende -> minder resultaat.

Schijnbaar blast ik ook op 2/2.5g gear (ben de enige die alles hier transparant deelt), maar 1000mg voor een bouwfase is al genoeg als je dit 15/20 weken kan volhouden icm dat je trainingen er niet onder lijden.
Er zal ook wel een max zijn dat werking heeft.

Alsook een maximale dosis waarbij het verschil verwaarloosbaar wordt. Als bv 500mg 5kg winst geeft wil niet zeggen dat 1000mg 10kg geeft. En waarschijnlijk wordt dat verschil kleiner hoe hoger je gaat.

Ook veronderstel ik dat niet iedereen zelfde reageerd op die 500mg, net zoals er een natuurlijk potentie verschil is.

Ik meen dat op die autopsie van dallas toen een dosis uitkwam van 4/5gr wat ie zou moeten nemen voor die waardes. Zulke dosissen moet je ook kunnen toleren. Dat iedereen anders erop reageert zal zeker wel, maar iemand die niet groeit op 500mg test moest de oorzaak toch zoeken bij oa zijn voeding/training.

Ik meen dat op die autopsie van dallas toen een dosis uitkwam van 4/5gr wat ie zou moeten nemen voor die waardes. Zulke dosissen moet je ook kunnen toleren. Dat iedereen anders erop reageert zal zeker wel, maar iemand die niet groeit op 500mg test moest de oorzaak toch zoeken bij oa zijn voeding/training.
Dus stel iemand gained 5kg op 500mg

Hoeveel is dat dan op 5000mg? 😂

Wat is het maximum? Veronderstel dat je op 10.000mg niet harder groeit dan op 2000mg.

Misschien is 1500mg de max? Iemand enig idee?
Er wordt geschat dat Dallas McCarver op het einde van zijn carrière tussen de 5 en 10gr testosterone moet genomen hebben buiten andere middelen. Dit resulteerde in 55000 ng/dl.

Er wordt geschat dat Dallas McCarver op het einde van zijn carrière tussen de 5 en 10gr testosterone moet genomen hebben buiten andere middelen. Dit resulteerde in 55000 ng/dl.
Hoeveel testosteron nam hij voor die 55000 ng/dl te bereiken? 5 of 10gr test?

En hoe weten we dat 5gr meer spieren oplevert dan 2.5gr?

En indien er een verschil is, hoeveel?

Meen ook dat zijn dosis echt buitensporig hoog was, maar ik vermoed dat op het hoogste level 3/4g pw ook gewoon normaal is.

Die 10g die dalles zetten geloof ik dan ook weer niet dat iemand anders dit zet. Meen dat chase op youtube ook grenzen opzoekt en heel transparant hier in is met dosissen.

Meen dat wesley vissers ook een tipje vd sluier optilde in zijn podcast bij realsupps en aankaarten 15k pj aan “supps” kwijt te zijn, snel rekenen is dit dus 1250€ pm en dan weet iemand wel dat ook al heb je legit gear + gh je toch aardig wat kunt zetten. Snap dat hij niet bij de chinees koopt anders kon ie voor dat geld de hele voorraad zetten.

Hoeveel testosteron nam hij voor die 55000 ng/dl te bereiken? 5 of 10gr test?

En hoe weten we dat 5gr meer spieren oplevert dan 2.5gr?

En indien er een verschil is, hoeveel?
Zelfde als zeggen dat je met 100kg bw 150kg kan bankdrukken, resultaten schelen pp en ook hoe goed doe je de rest. Al zouden 2 identiek dezelfde mensen exact hetzelfde stats hebben en exact hetzelfde eten/trainen kan er enorm verschil in het resultaat zitten.

Zelfde als zeggen dat je met 100kg bw 150kg kan bankdrukken, resultaten schelen pp en ook hoe goed doe je de rest. Al zouden 2 identiek dezelfde mensen exact hetzelfde stats hebben en exact hetzelfde eten/trainen kan er enorm verschil in het resultaat zitten.
Zelfde persoon.

500mg is bv 5kg winst
1000mg is ?
1500mg ?
2000mg ?

Gaat nooit rechtlijnig zijn en er is dan toch ook een max

Terug
Naar boven