AndroidHealthClinic

Robin Hood (2010)

Arminius

Epic Ruler
Waardering
45.372
http://www.youtube.com/watch?v=qK1tVLVaqFs

The story of how an archer in the service of King Richard the Lionheart became to be known as Robin Hood, the famous archer and outlaw of English Folklore.

Beginning after the Death of King Richard at the Siege of Chalus Chabrol, the film follows Robin on his rise to infamy among the English Barons and the newly crowned King John.

Featuring historically accurate characters such as Sir William Marshall and grounded in reality (in a similar way to Gladiator), this is not Robin Hood as you have seen him before, rather the making of the legend we have come to know him as now.

Wat denken onze gurus? Word deze film net zo stoer als pakweg Braveheart?

• Like
Waarderingen: Teun
No thanks.

• Topic Starter Topic Starter
Dat zal Russell niet graag horen.

Scott en Crowe in een epic adventure, dat kan niet mis gaan!

Ben erg benieuwd naar deze film! Verwachtingen zijn hooggespannen!

Waarom nog een Robin Hood.. Zoiezo zal hij nooit diegene waar Kevin Costner de hoofdrol in speelt overtreffen.

Het verhaal hoe de legende van Robin Hood begint, terwijl Russel al over de 40 is en ze in die tijd niet veel ouder werden dan 40. Zeer geloofwaardig eig.

Laatst bewerkt:
Lijkt me wel wat als ik de trailer zo zie :)

Zoiezo zal hij nooit diegene waar Kevin Costner de hoofdrol in speelt overtreffen.

1454018245_5986b5e6c1.jpg

Er is zoals gezegd al een hele goeie Robin Hood film dus de kans is dan altijd klein dat een remake of nieuwe film beter zal doen, dan moet het al extreem veel beter zijn, en dan nog. Maar we zullen zien.

Lijkt mij wel een brute film als ik de trailer zo zie. Daarnaast heeft Russell Crowe ervaring met brute films(Gladiator). Dus het zal wel goedkomen denk ik.

Er is zoals gezegd al een hele goeie Robin Hood film dus de kans is dan altijd klein dat een remake of nieuwe film beter zal doen, dan moet het al extreem veel beter zijn, en dan nog. Maar we zullen zien.

Komaan Prince of Thieves was erg matig. The Adventures was goed en natuurlijk niet te vergeten Men in Tights. :P

Ziet er goed uit maar Russel Crowe als Robin Hood kan ik moeilijk begrijpen, maar goed dat zullen we wel zien he. :)

Ziet er strak uit. Van de director van Gladiator, en met de 'gladiator' himself. Heb er dus hoge verwachtingen bij. :)

deze film zal nooit braveheart kunnen overtreffen qua stoerheid ondanks onze russel

Terug
Naar boven