MuscleMeat

Roelly Winklaar Sibil Peter Interview after Australia Pro

patmuscle

Huge Freak
Waardering
770
http://clips.team-andro.com/watch/a...aar-Sibil-Peter-Interview-after-Australia-Pro

jp7cj7.jpg

That look in his eyes hmm..

ik vind z'n engels wel niet zo mooi :p

Laatst bewerkt:
Thanks maar waarom post je niet alles in 1 topic over Roelly? Niet relax zo.

is echt niet te doen om naar te luisteren
engels is veel te slecht en die toon is oersaai :p

hopelijk leert hij gauw wat meer engels

Blijf toch niet iedere keer zeiken over zijn engels man.
Het word al wat beter en zal in de toekomst alleen maar verbeteren. Hij geeft zelf ook aan dat hij wel weet dat zijn engels niet top is.
En hij praat gewoon langzaam omdat hij ook over elk woord moet denken.

Hij doet tenminste moeite ervoor, sommige andere gasten zullen dat nooit doen.

Blijf toch niet iedere keer zeiken over zijn engels man.
Het word al wat beter en zal in de toekomst alleen maar verbeteren. Hij geeft zelf ook aan dat hij wel weet dat zijn engels niet top is.
En hij praat gewoon langzaam omdat hij ook over elk woord moet denken.

Hij doet tenminste moeite ervoor, sommige andere gasten zullen dat nooit doen.

moest ik roelly niet kennen zou ik niet eens door de 2e seconde van het filmpje graken. hij moet een groter publiek toereiken en met dat engels gaat het niet echt vooruit. los van zijn fysiek gesproken ofc.

daarbij in deze wereld is engels praten bijna een must geworden. en ik vind het een tekort komen van hem dat hij nog altijd gebrekkig spreekt. en geen prestatie dat zijn engels veel beter is dan vroeger.

no offence naar zijn fysiek en prestaties tot nu toe natuurlijk

Ik vraag me af op het einde wanneer hij posed die rare plekken op zijn triceps,hij ziet er off season uit terug???:p

is van de tan die hij gebruikt op de wedstrijd, dat krijg je er niet in 1 keer af:D

moest ik roelly niet kennen zou ik niet eens door de 2e seconde van het filmpje graken. hij moet een groter publiek toereiken en met dat engels gaat het niet echt vooruit. los van zijn fysiek gesproken ofc.

daarbij in deze wereld is engels praten bijna een must geworden. en ik vind het een tekort komen van hem dat hij nog altijd gebrekkig spreekt. en geen prestatie dat zijn engels veel beter is dan vroeger.

no offence naar zijn fysiek en prestaties tot nu toe natuurlijk

Ik praat nooit engels, dus een must onzin. Tuurlijk is het voor hem om overal erg populair te worden wel belangrijk dat hij zich weet te verbeteren m.b.t. verstaanbaarheid.
Maar ze mogen hem zo ook al, dus wordt alleen nog maar beter.
En als je niet vind dat hij vooruit is gegaan snap je het niet zo.
Eerst was het veel slechter:)

Ik praat nooit engels, dus een must onzin. Tuurlijk is het voor hem om overal erg populair te worden wel belangrijk dat hij zich weet te verbeteren m.b.t. verstaanbaarheid.
Maar ze mogen hem zo ook al, dus wordt alleen nog maar beter.
En als je niet vind dat hij vooruit is gegaan snap je het niet zo.
Eerst was het veel slechter:)

Dat verklaard dus meteen,waarom jij na een avondje stappen geen eens 10euro meer hebt :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

hoeveelste is Roelly geworden in australie?

3e toch?

Dat verklaard dus meteen,waarom jij na een avondje stappen geen eens 10euro meer hebt :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

hoeveelste is Roelly geworden in australie?

Dat ik nooit Engels hoef te praten verklaard dat ik na een avond stappen geen 10 euro meer in de knip heb?
Ik snap je beredenering niet zo:D

Dat ik nooit Engels hoef te praten verklaard dat ik na een avond stappen geen 10 euro meer in de knip heb?
Ik snap je beredenering niet zo:D

gewoon dom praat naar aanleiding van onze hillarische conversatie in het topic over die pik,die geen 4speciaal biertjes mee kreeg voor 10euro

Terug
Naar boven