Fitness Seller

Roepen '**** you' naar politie geen belediging

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Roepen 'f**k you' naar politie geen belediging

[foto]http://www.nu.nl/img.db/786362+s(120!x120!)[/foto]LELYSTAD - "**** you", riep de boze S.J. uit Almere op 6 november 2006 tegen de politie. Van de rechter in Lelystad moet dat kunnen. Hij sprak de 30-jarige Almeerder maandag vrij van belediging van een ambtenaar in functie.

De politierechter in Lelystad vond het gebruikte scheldwoord "niet erg aardig", maar hij vond in tegenstelling tot de politie Flevoland de term "**** you" geen belediging. De officier van justitie overweegt in hoger beroep te gaan tegen de uitspraak. Zij had tegen J. een boete van 300 euro geëist.

Bron

Yeah **** you met je boetes flik :thumbup:

:D fijn om te weten :D

Hahahahahahah, dit land gaat er zohard aan.

daarmee is ook het laatste stukje gezag dat ze hadden de dieperik in...

Nederland is naar de klote.

Die rechters zijn ook altijd van die geitewollensokken knuffel types...zucht.
Dit soort rechters helpen dit land idd naar de kloten.

Volgende keer als ik bekeurd word: dat is dan hondervijf... **** you! tig euro ****erde****you ik betaal niet;) Maar idd dit is geen goede zaak voor het gezag.

Het ligt er aan in welke situatie, als iemand net een flinke boete heeft gehad is het te verwachten dat sommigen mensen er zoiets uitflappen.

ik hoop dat ze het hoger beroep halen. Ongehoord.

en sinds toen is de politie het gezag en het overwicht kwijt op straat ben ik bang.. als iedereen zomaar '**** you' mag zeggen.. en ik kreeg nog wel een boete toen ik tegen het politie bureau stond te urineren :( ik heb teminste niemand beledigd!

we moeten terug naar vroeger, zeg jij '**** you' ? meteen een kogel door zn knie :D
iemand vermoord? kogel door zn kop

:roflol: goed bezig met het gezag in dit land :roflol:

nu nog een homo-huwelijk tussen beide betrokkenen??
:D

wat zullen ze doen als je dan eens roept **** me???(diegene die het eens uit willen proberen ga vooral je gang en nee ik noem geen namen)

Monster bump:roflol:

Terug
Naar boven