Fitness Seller

roid rage?

Ik kan van alcohol aardig snel opgefokt raken, daar heb ik met tot dusverre met as geen last van. Reden waarom ik ook zelden nog alcohol drink, naast de katers en de alcohol stank. Andere chemicalien zoals xtc, speed etc. zorgen er vaak voor dat mensen ineens super 'lief' zijn, denk aan de serotonine die ineens uit je porien lopen. T wordt niet voor nix de lovedrug genoemd. Tenminste ik denk dat jij dat met andere chemicalien bedoeld DJ Phreak.

speed word je ABSOLUUT niet lief van
das XTC (MDMA)

Ik heb vroeger aardig wat speed naar binnen gewerkt en ik werd er altijd relaxed van, wel strak maar niet agressief of opgefokt. Maar dat zal wel van persoon tot persoon verschillen denk ik. Mdma werd ik nog relaxter van.

heb die troep overigens al jaren niet meer gebruikt.

Dboll zei:
Ik heb vroeger aardig wat speed naar binnen gewerkt en ik werd er altijd relaxed van, wel strak maar niet agressief of opgefokt. Maar dat zal wel van persoon tot persoon verschillen denk ik. Mdma werd ik nog relaxter van.

heb die troep overigens al jaren niet meer gebruikt.

Het is en blijft de grootste troep,
goed dat je dat inziet :thumbs:

Dank U, dank U.
Ik ben toen ik destijds gestopt was met die zooi ook in 3 maanden ruim 15 kilo zwaarder geworden....

So kids don't do drugs!! :D

Ik ben redelijk opvliegend van karakter, maar kan me goed beheersen normaal gesproken. Totdat ik startte met de test. Toen werd het beheersen gewoon een stuk lastiger. Niet dat ik er op los ging slaan, maar toch feller dan normaal. Het heeft ook na de kuur redelijk lang volgehouden, en nu heb ik er nog wel eens last van. Vooral in situaties die je normaal toch al ergeren, bijvoorbeeld in het verkeer of zo.

Mijn mening: Van anabolen wordt je agressiever, maar dat is geen reden om je daarnaar te gedragen. (Om deze reden werden ze ook in oorlogsituaties gebruikt, dus er zal wel een kern van waarheid inzitten)

Terug
Naar boven