MuscleMeat

Roid schema met eigenschappen

PEOPLES_

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hier heb ik een schema waar per roid de eigenschappen van in staan!

Hij is nog uitgebreider maar het was al een k*twerk om deze zo te krijgen dta ik hem kon posten.

Hoop dat jullie er iets aan hebben!

[Abeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik van al jullie F*ckers ongelooflijk veel KARMA ga krijgen voor mijn post!!!!! :p !!!!!

Hier ook het laatste deel!

[Abeelding niet meer beschikbaar]

ik heb er al heel wat gezien op het net.. en in alle schema's staan andere gegevens... zo was ik laatst aan het kijken bij een en die gaf dianabol voor het behouden van massa een 1... beetje vreemd idd kom je van dianabol ook veel vocht bij maar zeker een goeie massa bouwer.. sindsdien kijk ik er niet meer zo na

hmm volgens deze tabel komt sustanon er beter uit als test enth? meer massa, minder sides en beter behoud van gains... lijkt me niet dat dit klopt

Ik weet het niet...heb het alle2 nog niet geprobeerd. Maar het zijn natuurlijk altijd gemiddeldes, iedereen lichaam reageert anders op steroids.

Volgens mij kloppen de grote lijnen wel.

In elk geval vond ik het heel makkelijk.

Je kan ook even op de bodypage kijken staat ie ook :) Misschien iets duidelijker

[Link niet meer beschikbaar]

Je heb gelijk....ik had mijn schema een keer via me mail gekregen.

Alleen de kolom waar staat in welke graad je je spiertoename vast kunt houden ontbreekt op de internettabel....en dat vind ik toch wel heeel belangrijk ;)

Dit soort schemas vind je nog op het net. Je moet ze met een korrel zout nemen, want om te beginnen reageerd niet iedereen helemaal hetzelfde en zijn ze waarschijnlijk ook deels op persoonlijke ervaringen gebasseerd.

Het behoud van winst bijvoorbeeld hangt grotendeels af van wat je NA je kuur doet, niet tijdens.

Maar bedankt voor de moeite bro :thumbs:

dit soort lijsten kunnen newbees een verkeerd beeld geven over de werking van AAS.
inderdaad is het zeer verschillend hoe MEN erop reageert.
ook het kopje prijs is niet zo van belang meer omdat het erg afhankelijk is waar men het koopt.
en zoals ADMIN schreef "Het behoud van winst bijvoorbeeld hangt grotendeels af van wat je NA je kuur doet, niet tijdens." is van groots belang in het slagen van je kuur.

Terug
Naar boven