MuscleMeat

Roken beïnvloedt onze genen

Gewoon, omdat het kan.

Jij rookt neem ik aan joranr? :D

hoezo neem je dat aan?:p en nee ik rook niet en ga mn best doen het zo te houden
Dan hoef je ook geen probleem te hebben met belastingverhogingen op tabak toch? En waarom? Omdat het geld oplevert en hopelijk mensen stimuleert om te stoppen met roken.

Dan hoef je ook geen probleem te hebben met belastingverhogingen op tabak toch? En waarom? Omdat het geld oplevert en hopelijk mensen stimuleert om te stoppen met roken.

Ik heb wel problemen met het feit dat er op deze manier afgetroggeld geld van verslaafde rokers in handen van de verkeerde mensen komen

Gaat gewoon naar schatkist, geld zou je kunnen investeren in campagnes tegen roken.

En van de schatkist worden weer agenten betaald die je een boete geven voor op de stoep fietsen terwijl ze daarna zelf met hun motor over de stoep gaan ik heb liever niet dat door verslaafde die een veelste dure peuk betaald omdat de regering weet dat hoe duur ze sigaretten ook maken ze toch wel gekocht worden door de verslaafde doelgroep, ik een boete krijg van oom agent die zich zelf niet aan de regels houd.

Ik denk dat de prijs zeker al mensen gemotiveerd heeft om te stoppen en het ook vol te houden. En wat die agent betreft: die wordt toch wel betaald dus beetje kromme redenering.

Ik denk dat de prijs zeker al mensen gemotiveerd heeft om te stoppen en het ook vol te houden. En wat die agent betreft: die wordt toch wel betaald dus beetje kromme redenering.

Ja ik weer het :p maar ik probeerde te zeggen dat belastinggeld ook gaat naar mensen die ik nie like nie maarja daar gaat het altijd wel heen :p ze moeten gwn de prijs zo verhogen dat het onbetaalbaar is

Terug
Naar boven