- Waardering
- 203
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
waarom?Ok doe de belastingen op tabak maar weer omhoog + algemeen verbod openbaar roken ook op straat en thuis in nabijheid van kinderen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom?Ok doe de belastingen op tabak maar weer omhoog + algemeen verbod openbaar roken ook op straat en thuis in nabijheid van kinderen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hoezo neem je dat aan?
en nee ik rook niet en ga mn best doen het zo te houdenDan hoef je ook geen probleem te hebben met belastingverhogingen op tabak toch? En waarom? Omdat het geld oplevert en hopelijk mensen stimuleert om te stoppen met roken.hoezo neem je dat aan?en nee ik rook niet en ga mn best doen het zo te houden
Dan hoef je ook geen probleem te hebben met belastingverhogingen op tabak toch? En waarom? Omdat het geld oplevert en hopelijk mensen stimuleert om te stoppen met roken.
Gaat gewoon naar schatkist, geld zou je kunnen investeren in campagnes tegen roken.Ik heb wel problemen met het feit dat er op deze manier afgetroggeld geld van verslaafde rokers in handen van de verkeerde mensen komen
Gaat gewoon naar schatkist, geld zou je kunnen investeren in campagnes tegen roken.
Ik denk dat de prijs zeker al mensen gemotiveerd heeft om te stoppen en het ook vol te houden. En wat die agent betreft: die wordt toch wel betaald dus beetje kromme redenering.
maar ik probeerde te zeggen dat belastinggeld ook gaat naar mensen die ik nie like nie maarja daar gaat het altijd wel heen
ze moeten gwn de prijs zo verhogen dat het onbetaalbaar is