XXL Nutrition

Roken met keelpijn?

Toevallig dat ik dit artikel tegenkwam...

Roken tegen keelpijn!

Kazachstan - 4 April 2012

Na twee jaar onderzoek zijn de wetenschappers van het Kazachstaanse gezondheidinstituut eruit. Ze claimen de remedie te gevonden hebben tegen keelpijn. Het bijzondere is dat uit hun resultaten blijkt dat na slechts 30 minuten gehele genezing mogelijk is. Het geneesmiddel kwam van Azamat Bargatov die per ongeluk een keer met ze reet op zijn pakje shag is gaan zitten. Hij was er niet bewust van dat zijn volgende shaggie meerdere kontharen bevatte. Toevallig had hij last van keelpijn en na het roken van zijn eigen konthaar verdween zijn keelpijn als zon voor de sneeuw! Na onderzoek blijkt dat een ieder die zijn eigen konthaar rookt geheel geneest van zijn/haar keelpijn.

-B. Billy

seems legit
:trollface:
Bored sorry...

Zoek een leven?

Toevallig dat ik dit artikel tegenkwam...

Roken tegen keelpijn!

Kazachstan - 4 April 2012

Na twee jaar onderzoek zijn de wetenschappers van het Kazachstaanse gezondheidinstituut eruit. Ze claimen de remedie te gevonden hebben tegen keelpijn. Het bijzondere is dat uit hun resultaten blijkt dat na slechts 30 minuten gehele genezing mogelijk is. Het geneesmiddel kwam van Azamat Bargatov die per ongeluk een keer met ze reet op zijn pakje shag is gaan zitten. Hij was er niet bewust van dat zijn volgende shaggie meerdere kontharen bevatte. Toevallig had hij last van keelpijn en na het roken van zijn eigen konthaar verdween zijn keelpijn als zon voor de sneeuw! Na onderzoek blijkt dat een ieder die zijn eigen konthaar rookt geheel geneest van zijn/haar keelpijn.

-B. Billy

seems legit
:trollface:
Bored sorry...

**** me.

En wat heb je gedaan. Bij verkoudheid en of keelpijn krijg je meestal een bittere smaak in je mond en 'kietelt' het de keel meer. Anders volgende keer space cake kopen / maken. :)

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 09:42 ----------

Gast gebruik je botte hersens dan weet je het antwoord al

weet je het nogsteeds niet? Antwoord: ja

06 uur fukkin 24, dat is geen werk op goede vrijdag of hoe moet ik dat zien?

Je moet de wat zachtere wietsoorten roken. Het helpt ook om er serieus wat kleine stukjes winegum doorheen te doen (kleur maakt niet uit, wel kleine stukjes!). Door de zachte samenstelling van de suikers en kleurstof van de winegums wordt de keel ontzien van de droge rook, maar heeft het wel die zachte eigenschappen, die ervoor zorgen dat de keelpijn verdwijnt.

Mijn broer deed dit ook altijd. En bij hem hielp het ook. Was altijd mooi om te zien hoe hij winegums aan het verkruimelen was.

sinds ik rook maak ik de gains van mijn leven

Plof met paracetamol, verzacht de pijn uitstekend!

Terug
Naar boven