XXL Nutrition

Roken Of Niet Poll

Peiling Peiling ROOK JIJ?

• Nee ik rook niet

Stemmen: 92 70,2%
  • Ja ik rook

Stemmen: 39 29,8%

• Totaal stemmers
    131
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
2
Ik vraag me eigenlijk af wie er hier allemaal rookt!
Men let op het eten ! men trained! en men probeerd dus gezond en fit te zijn! maar wie o wie! raakt er toch een sigaretje aan!

het is anoniem dus gaat uw gang

NIet doorvertellen ik rook alleen in cut.;)

• Topic Starter Topic Starter
jeetje! dat is snel? big kelvin!

had poste de topic en gelijk al had ik een reactie?

Gelukkig niet meer verslaafd aan die zooi.
Misschien nog 10 sigaretjes per jaar nu.

Werkt om sneller af te vallen en of en toe ok in de bulk

rook jij dan no fear?

Ik rook alleen op mijn crematie.

o ja die is goed! eric

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je EricR opnieuw punten kan geven.

Markywannabee zei:
en groot :o en sterk:D en normaal zou je nu lezen MAAR ik rook niet ..... helaas maar je rookt wel :(
Sorry het werkt voor mij om altijd een beetje in shape te blijven en er droger uit te zien als je mij ziet schat je mij rond de 10% maar dat komt omdat je van roken er droger uitziet denk ik.

big kelvin zei:
Sorry het werkt voor mij om altijd een beetje in shape te blijven en er droger uit te zien als je mij ziet schat je mij rond de 10% maar dat komt omdat je van roken er droger uitziet denk ik.
ja kom op zeg! 185 85kg en dan 10% eruit zien! en dat op 16 jarige leeftijd jeetje.... zit nu met mond helemaal open:eek:

Markywannabee zei:
ja kom op zeg! 185 85kg en dan 10% eruit zien! en dat op 16 jarige leeftijd jeetje.... zit nu met mond helemaal open:eek:
Valt wel mee zeg ik altijd ik ben wel op elke school de grootste.Maar net als brutez die heeft meer massa dan mij en is sterker en ouder en hij dacht ook al dat ik op 10%-11% vet zat.

ik niet.
smerige gewoonte...

big kelvin zei:
Valt wel mee zeg ik altijd ik ben wel op elke school de grootste.Maar net als brutez die heeft meer massa dan mij en is sterker en ouder en hij dacht ook al dat ik op 10%-11% vet zat.
ja zo kan hij wel weer big kelvin! stamp het er maar in!:(
wats next? je doet 100kg benchpress?

nog even ontopic

fijn om te zien dat de meeste niet roken

Wel triest als je rookt om een beetje in shape te blijven...

Markywannabee zei:
ja zo kan hij wel weer big kelvin! stamp het er maar in!:(
wats next? je doet 100kg benchpress?
Nee laat die 100kg maar hangen ik heb 5weken niks kunne doen moet ik weer hellemaal opnieuw opbouwen.Maar mijn doel wordt net als arnold smalle taille wijde armen benen en rug.

Markywannabee zei:
nee, roken getuigd van mentale zwakte.

EricR zei:
Ik rook alleen op mijn crematie.
hehe

big kelvin zei:
zo droog zag je er toch echt niet uit op die recente fotos van je

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven