XXL Nutrition

Roken Of Niet Poll

Peiling Peiling ROOK JIJ?

• Nee ik rook niet

Stemmen: 92 70,2%
  • Ja ik rook

Stemmen: 39 29,8%

• Totaal stemmers
    131
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik rook niet, af en toe een joint kan er wel in :o .

smokey juul zei:
Wel triest als je rookt om een beetje in shape te blijven...
Ja en het is wel lekker zo op z'n tijd een sigaretje maar ik ben er niet verslaafd aan ofzo.En in de cut makkelijk in plaats van kauwgom.

• Topic Starter Topic Starter
OK big kelvin! post eens wat neiuwe fotos of een link? wil ik nu wel eens zien dan!

lekker oftopic dit maar ok! hij zou droog zijn door roken dus heeft er wel weer mee te maken ;_)

Jinsu zei:
Ik rook niet, af en toe een joint kan er wel in :o .
Nee dat doe nog net niet.Wel gedaan vorig jaar maar omdat ik voor trainen ging ben ik ermee gestopt ik merkte dat ik slapper werdt enzo.

Ja, ik rook. Weinig mensen die trouwens roken hier als ik het zo bekijk.

Nope, ik rook gelukkig niet.

Ik rook NIET :D

Ik rook alleen in het weekend. In plaats van alcohol een lekker sigaretje :p

Markywannabee zei:
OK big kelvin! post eens wat neiuwe fotos of een link? wil ik nu wel eens zien dan!

lekker oftopic dit maar ok! hij zou droog zijn door roken dus heeft er wel weer mee te maken ;_)
Ik zal zel wel maken op het flex kamp goed licht en dan koop ik wel een nieuwe betere kamera dan zie je het ook beter want hier dat webcam ding heb je niks aan komt goed geduld.;)

ja ik rook pakje per dag , soms meer

Ja, pakje p/dag. Een duivelse gewoonte.

Bah roken.

Nee ik rook niet

heb wel een paar keer een paling gerookt, telt dat ook?

Ik rook in principe niet, maar neem zo nu en dan wel eens een peukje. Vooral bij een biertje in het weekend.

rookt niet..in heel mijn leven bij elkaar 3 pakjes op en dat is verdeeld over 10 x stappen

Ik heb ongeveer 10 jaar gerookt en ben nu ongeveer 2 jaar volledig gestopt. Heb er nooit geen behoefte naar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven