Fitness Seller

Roken vergroot kans op lesbisch kind'

twizzle2711

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
11
rkdegraaf schrijft "Moeders die tijdens de zwangerschap roken of afslankpillen slikken, hebben een grotere kans op een lesbische dochter. Dat zegt de neurobioloog en hersenonderzoeker Swaab van de UvA.

Volgens Swaab wordt in de hypothalamus, een deel van de hersenen, onder meer de coïtusuele voorkeur bepaald. Naast deze voorkeur ligt in het hersendeel hypothalamus ook de aanleg voor agressie, depressie en schizofrenie opgeslagen.

De ontwikkeling van de hypothalamus kan worden beïnvloed door stoffen als nicotine en amfetamine, een stof die ook in afslankmiddelen zit.

Bron: RTL-nieuws

Hmm, het zou kunnen maar ik vind het een twijfalachtige theorie.

Roken in de zwangerschap sux sowieso.

• Topic Starter Topic Starter
t lijkt mij ook sterk maar je weet maar nooit

bullshit, je wordt niet geboren als homo

Ik ben anders ook lesbisch

Ben geil...

Whaha wat een onzin :roflol: Dit geloof je toch niet :D

Imo ligt het aan de opvoeding, er zijn ook speciale kampen voor homo's zodat ze normaal kunnen worden.

je kan het geloven of niet, het is toch echt zo.
het is niet zo dat als de moeder rookt, je sowieso lesbisch wordt, het vergroot alleen de kans erop. en het heeft dus alleen effect op vrouwen, mannen hebben geen grotere kans om homo te worden.

oud nieuws man!!

we hebben een nieuwe nieuwsposter zie ik... :(

wat een hoop gelul . roken tijdens de zwangerschap is gewoon dom vreselijk dom ze moesten die mensen een boete geven of hun kind wegschenken ter adoptie .

en dat van lesbisch homo en bi gelul . wij hetero's worden gediscrimineerd .
er zijn talloze holibi kampen waar alleen homo's les en bi's toegelaten worden

ik vind het vreselijk ik wou ook naar het lesbisch kamp maar ik mocht niet van de organisator

Ja en als een vrouw tijdens haar zwangerschap afwisselend chinees, italiaans, grieks, japans, en hollands eten nuttigt, is de kans op schizofrenie bij het kind ook een stuk groter.

Mja, je hoeft je dan weer geen zorgen meer te maken om je dochter die op d'r 14de al zwanger kan zijn.

boerenkool zei:
Ja en als een vrouw tijdens haar zwangerschap afwisselend chinees, italiaans, grieks, japans, en hollands eten nuttigt, is de kans op schizofrenie bij het kind ook een stuk groter.

:roflol:

Cynthia zei:
je kan het geloven of niet, het is toch echt zo.
het is niet zo dat als de moeder rookt, je sowieso lesbisch wordt, het vergroot alleen de kans erop. en het heeft dus alleen effect op vrouwen, mannen hebben geen grotere kans om homo te worden.
Tis dat je moeder ook rookt, anders zou ik je niet geloven. :D :p

benchMarc zei:
Roken in de zwangerschap sux sowieso.

idd, stel dat ik een kind zou willen dan zou ik zoiezo zelf ook een tijd daarvoor niet roken en drugs en overmatig alcohol drinken,
en de moeder moet helemaal zeker niks roken.

Terug
Naar boven