MuscleMeat

Roken vergroot kans op lesbisch kind'

Metal_Wolf zei:
Whaha wat een onzin :roflol: Dit geloof je toch niet :D
Imo ligt het aan de opvoeding, er zijn ook speciale kampen voor homo's zodat ze normaal kunnen worden.

geloof je dat nu zelf :rolleyes: , dus zouden er ook kampen kunnen bestaan om homo te worden.

??? Wie wil er nu homo worden? Niemand toch. Er gaat niets boven een lekkere p*ssy :D.

Zalig. Gratis sigaretten en pillen voor zwangere vrouwen!

Lijkt me niet zo vreemd om te geloven. Het is bekend dat de ontwikkeling van het ongeboren kind tijdens de zwangerschap sterk beïnvloed wordt door externe factoren...

koetje zei:
wat een hoop gelul . roken tijdens de zwangerschap is gewoon dom vreselijk dom ze moesten die mensen een boete geven of hun kind wegschenken ter adoptie .
en dat van lesbisch homo en bi gelul . wij hetero's worden gediscrimineerd .
er zijn talloze holibi kampen waar alleen homo's les en bi's toegelaten worden
ik vind het vreselijk ik wou ook naar het lesbisch kamp maar ik mocht niet van de organisator

duh jij moet naar het homokamp ;)

Big_T zei:
Lijkt me niet zo vreemd om te geloven. Het is bekend dat de ontwikkeling van het ongeboren kind tijdens de zwangerschap sterk beïnvloed wordt door externe factoren...

nope helemaal niet, net zoals die flierefloyters die klassieke muziek draaien, heeft totaal geen effect

LangeMan zei:
idd, stel dat ik een kind zou willen dan zou ik zoiezo zelf ook een tijd daarvoor niet roken en drugs en overmatig alcohol drinken,
en de moeder moet helemaal zeker niks roken.

idd stel je voor je kind word een ecto :mad:

roxxe zei:
bullshit, je wordt niet geboren als homo

Heb je bewijs daar voor of is het meer een overtuiging geleid door andere factoren? In het dierenrijk komt ook homocoïtusualiteit voor, grote kans dat het bij de mens ook is aangeboren.

Mochten er overigens echt kampen zijn waarin homo's zogenaamd weer 'normaal' kunnen worden dan is dat een trieste zaak. Dat zou betekenen dat ze homocoïtusualiteit zien als abnormale zaak.

Terug
Naar boven