AndroidHealthClinic

Roken

Gewoon stoppen, potverdomme, je bent toch geen mietje! Twee weken stront ziek en daarna nooit meer moe en kouwe poten en zo'n lekkere rokersrochel in de ochtend.
Je stopt NU = gebiedende wijs!!!

Cold turkey stoppen, heb ik ook een jaar geleden gedaan na 2 jaar lang een pakje per dag te hebben gerookt.

Het allerbelangrijkste is willpower, wil je het echt of niet?

Stoppen gij vuile strandjannet !!! :yell:

:headbang:

Roken is slecht voor de potentie!!! Als dat geen goede reden is!

Op een dag ontmoet je de vrouw van je leven, maar je kan haar niet palen want je bent impotent! :D

STOPPEN!!!

Zeg zijt ge nu nog niet gestopt .... :fire:

STOPPEN ZEI IK !!!!

Als je echt wil stoppen dan stop je gewoon. Gewoon zonder er lang over te zeuren. Je duwt dat pakje en dei aansteker gewoon niet meer in je zak.

Maar het is lekker dus eigenlijk wil je niet stoppen...

Haha ik vind het altijd zo'n onzin, om tips vragen e.d. als je wilt stoppen met roken doe je het gewoon, gooi je peuken/aanstekers etc weg en stop. Zo heb ik het gedaan na 3 jaar roken en met een beetje doorzettingsvermogen stelt het helemaal niks voor.

greetz,
Ron

Impotentie? whaaa!

goede reden om te stoppen vind je ook niet?

ik ben 1,5 jaar geleden ook gestopt, heb er wel pillen voor gepakt die voor mij en anderen goed geholpen hebben, (zyban verkrijgbaar bij de apotheek).

Als je niet kan stoppen, dan wil je het gewoon niet.

jaah, je wilt ut maybe wel, maar niet genoeg.
d'r is gewoon niets dat werkt, als je niet genoeg wilt

Zoals iedereen al zei en zoals ik zelf ook gedaan heb : cold turkey stoppen of je blijft gewoon roken.

Als het je niet lukt ben je mentaal niet sterk genoeg :)

damn... waar is je wilskracht???

ik heb bijna 10 jaar flink stevig gerookt en ben gestopt. Ik werd wakker en heb tegen mezelf gezegd; ik stop. Sindsdien niet meer gerookt (zelfs geen hijs). ben nu 9 weken gestopt. De enige keer wanneer ik het een beetje moeilijk heb is met uitgaan, maar daar zet je je ook overheen.

Gewoon in 1 keer stoppen en tegen iedereen vertellen (zorgt ervoor dat je ook niet meer begint, omdat iedereen je een zwakkeling zou vinden). Niet minderen, maar meteen stoppen dus, voor het beste resultaat :D

Rebelx zei:
ik ben 1,5 jaar geleden ook gestopt, heb er wel pillen voor gepakt die voor mij en anderen goed geholpen hebben, (zyban verkrijgbaar bij de apotheek).

Pas wel op met die zyban. Ik heb ook eens geprobeerd te stoppen met zyban (hetgeen een anti-deprissiva is) en werd bloed aggressief van die herrie. echt niet normaal meer, over het kleinste dingetje werd ik helemaal over de zeik. Ben later cold turkey gestopt, ging wel goed en rook nog steeds niet...

KaLe zei:
damn... waar is je wilskracht???

ik heb bijna 10 jaar flink stevig gerookt en ben gestopt. Ik werd wakker en heb tegen mezelf gezegd; ik stop. Sindsdien niet meer gerookt (zelfs geen hijs). ben nu 9 weken gestopt. De enige keer wanneer ik het een beetje moeilijk heb is met uitgaan, maar daar zet je je ook overheen.

Gewoon in 1 keer stoppen en tegen iedereen vertellen (zorgt ervoor dat je ook niet meer begint, omdat iedereen je een zwakkeling zou vinden). Niet minderen, maar meteen stoppen dus, voor het beste resultaat :D

goedzo kale ;)

Ik sukkelde al heel de winter aan me griepjes en verkoudheidjes en opeens bedacht ik me dat roken het imuun systeem verzwakt... en nog erger dat het mijn portemonee verzwakt !

Toen zag ik het licht... en rookte niet meer :)

Drie jaar geleden was ik op vakantie en aan het einde van mijn vakantie rookte ik twee pakjes per dag ofzo... laatste avond zat ik met mijn vriendin op een terras en voelde me helemaal verrot door die troep... zei tegen mijn vriendin... "Ik ga NU stoppen met roken"... me vriendin zei.. "ja..ok.. ik begrijp het.. je hebt veel gerookt op vakantie enzo en je hebt het even gehad.. maar morgen denk je er anders over.. ik zal het pakje maar voor je bewaren".. Ze heeft het pakje maar weggegooit na een paar maanden... de hele tijd met het pakje lopen voor niks vond ze ook niks.. al drie jaar geen sigaret aangeraakt....

Moraal van het verhaal: gewoon stoppen..als je echt wilt stop je gewoon..

Moraal van het verhaal II: Je vriendin heeft niet altijd gelijk..

Moraal van het verhaal III: coïtus is gewoon lekkerder met schone longen :D

Buffster zei:
Haha ik vind het altijd zo'n onzin, om tips vragen e.d. als je wilt stoppen met roken doe je het gewoon, gooi je peuken/aanstekers etc weg en stop. Zo heb ik het gedaan na 3 jaar roken en met een beetje doorzettingsvermogen stelt het helemaal niks voor.

greetz,
Ron
Precies... ik heb 3 maanden gerookt ofzo, toen zag ik ook in wat voor ZIELIGE zooi het is. Toen dacht ik nog niet eens aan bb'en ofzo, maar het sloeg gewoon nergens op, met dezelfde gedachte ben ik toen ook gekapt ermee. Gewoon niet naar de winkel gaan, klaar :P

Btw... doorzettingsvermogen is JUIST iets waar bb'ers goed in zouden moeten zijn :P :)

Terug
Naar boven