nasty^PhysIc
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
****ed up, Wil zo graag stoppen met roken. ben het helemaal zat!
Iemand nog tips?
Iemand nog tips?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand nog tips?

Rebelx zei:ik ben 1,5 jaar geleden ook gestopt, heb er wel pillen voor gepakt die voor mij en anderen goed geholpen hebben, (zyban verkrijgbaar bij de apotheek).
KaLe zei:damn... waar is je wilskracht
ik heb bijna 10 jaar flink stevig gerookt en ben gestopt. Ik werd wakker en heb tegen mezelf gezegd; ik stop. Sindsdien niet meer gerookt (zelfs geen hijs). ben nu 9 weken gestopt. De enige keer wanneer ik het een beetje moeilijk heb is met uitgaan, maar daar zet je je ook overheen.
Gewoon in 1 keer stoppen en tegen iedereen vertellen (zorgt ervoor dat je ook niet meer begint, omdat iedereen je een zwakkeling zou vinden). Niet minderen, maar meteen stoppen dus, voor het beste resultaat![]()

Precies... ik heb 3 maanden gerookt ofzo, toen zag ik ook in wat voor ZIELIGE zooi het is. Toen dacht ik nog niet eens aan bb'en ofzo, maar het sloeg gewoon nergens op, met dezelfde gedachte ben ik toen ook gekapt ermee. Gewoon niet naar de winkel gaan, klaarBuffster zei:Haha ik vind het altijd zo'n onzin, om tips vragen e.d. als je wilt stoppen met roken doe je het gewoon, gooi je peuken/aanstekers etc weg en stop. Zo heb ik het gedaan na 3 jaar roken en met een beetje doorzettingsvermogen stelt het helemaal niks voor.
greetz,
Ron