XXL Nutrition

Roken

Peiling Peiling Rook jij?

• Ja

Stemmen: 40 20,8%
  • Nee

Stemmen: 110 57,3%
  • af en toe (feestje o.i.d.)

Stemmen: 42 21,9%

• Totaal stemmers
    192
slijmbal ,wat een gevis achter karma hier tegenwoordig met al die complimentjes terwijl ze het meestal nog niet eens menen , walgelijk bah
ik slijm gelukkig niet, ik ben oprecht en zeg wat ik denk. Skinnie heeft gewoon een goed fysiek, maar hij stinkt wel:p

ik zie kerels in de fitness die na hun krachttraining buiten eentje gaan roken, kvind dat niet correct :)

Alleen int weekend. Begin dan op vrijdag om 13:00 tot zaterdag 3:00 ongeveer. Rook dan meestal 25 peuken ofzo.

Nee. Wel vaak gedaan als ikbezopen was ofzo, maar ook als ik bezopen ben doe ik het nu niet meer.

Nee, nooit gedaan al maar goed stoppen lijkt me niet zo makkelijk.

spierdefenitie van mijn niveau kan je niet ruiken......;)

haha ik haal de (weed)rokers er zo uit, dat komt doordat hun zweet muffer ruikt (ik kan het weten lang genoeg van die rotzoooi gerookt:D) + die smerige nicotine plekken. Bedenk dat je nog sterker was geweest als je die zooi niet zou roken;)

ik heb al een lekker sigaarke in de schuif liggen voor aankomend weekend ... yum yum

haha ik haal de (weed)rokers er zo uit, dat komt doordat hun zweet muffer ruikt (ik kan het weten lang genoeg van die rotzoooi gerookt:D) + die smerige nicotine plekken. Bedenk dat je nog sterker was geweest als je die zooi niet zou roken;)

sterker? ik ben helemaal niet sterk, wil ik ook niet zijn.
ik doe aan heel lichte fitness, ik ben een fitnessprinses:p
al dat lompe gedoe met zware gewichten.. brrr.. niks voor mij;)

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven