AndroidHealthClinic

Romantisch etentje in Groningen

Noeloe

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m86
Mensen,

Heb binnenkort een date met een meid:D. Persoonlijk wil ik graag met zen tweetjes romantisch uit eten in Groningen maar probleem is dat ik zelf niet zo bekend ben met Groningen. Weet iemand van jullie misschien een leuke maar toch graag ook heel chique en romantische plek? Liefst ook graag ergens in de stad.

3 gezusters..........op een vrijdag of zaterdagavond...
:roflol:

J/K

3 gezusters is niet heel erg romantisch,maar kunt er heerlijk eten en zitten,echt gezellig!

Kunnen Nederlanders koken dan ?

Een echte dilemma dus.

Mensen,

Heb binnenkort een date met een meid:D. Persoonlijk wil ik graag met zen tweetjes romantisch uit eten in Groningen maar probleem is dat ik zelf niet zo bekend ben met Groningen. Weet iemand van jullie misschien een leuke maar toch graag ook heel chique en romantische plek? Liefst ook graag ergens in de stad.

geef eens wat background information, altijd leuk om te horen.
Waar woon je zelf, waar ken je haar van, al eens eerder ontmoet?
Ga je coïtus hebben denk je? etc.
Fotootje zou natuurlijk helemaal super zijn!

Mensen,

lekkere creatief en fantasie heb je toch weer :o

Ik zie geen reden om in Groningen romantisch te gaan doen als je er niet vandaan komt.

• Topic Starter Topic Starter
geef eens wat background information, altijd leuk om te horen.
Waar woon je zelf, waar ken je haar van, al eens eerder ontmoet?
Ga je coïtus hebben denk je? etc.
Fotootje zou natuurlijk helemaal super zijn!

Zelf woon ik in assen, heb haar gewoon op school leren kennen. Ze vond mij vroeger(3 jaar terug) altijd heel leuk maar heb er toendertijd niets mee gedaan. Nou 3 jaar later merk ik toch wel wat voor meid ik heb laten liggen en wil natuurlijk nog wel me kans grijpen. Het is echt een leuke maar ook een prachtige meid waar ik echt op probeer te scoren, vandaar dat ik het echt zo romantisch mogelijk wil houden. Of coïtus er misschien inzit?? Nee zeker nu nog niet. Het is nu gewoon van ik wil met haar uit eten omdat ik gewoon haar alles eerlijk wil uitleggen wat ik van haar vind. Ze heeft het zelf ook wel door, heb haar vorige week ff gesproken in een discotheek en heb haar nummer gevraagd. Heb nu zoiezo ook best veel contact met haar gewoon op msn en telefoon enzo.

Zelf woon ik in assen, heb haar gewoon op school leren kennen. Ze vond mij vroeger(3 jaar terug) altijd heel leuk maar heb er toendertijd niets mee gedaan. Nou 3 jaar later merk ik toch wel wat voor meid ik heb laten liggen en wil natuurlijk nog wel me kans grijpen. Het is echt een leuke maar ook een prachtige meid waar ik echt op probeer te scoren, vandaar dat ik het echt zo romantisch mogelijk wil houden. Of coïtus er misschien inzit?? Nee zeker nu nog niet. Het is nu gewoon van ik wil met haar uit eten omdat ik gewoon haar alles eerlijk wil uitleggen wat ik van haar vind. Ze heeft het zelf ook wel door, heb haar vorige week ff gesproken in een discotheek en heb haar nummer gevraagd. Heb nu zoiezo ook best veel contact met haar gewoon op msn en telefoon enzo.

goed bezig vriend!

niet te hard van stapel lopen he, want je weet het; hardlopers zijn doodlopers.

He Mo, ik stuur je morgen een pm.

Hmm.. het is natuurlijk een verkeerde setup, jij betalen, zij lekker eten. its a DOOM scenario, omdat als je haar naar een 5 sterren tent meeneemt, je alleen maar laat zien dat je geld in haar wil stoppen. (read desperate, vooral als je haar niet kent).

Anyways, probeer een goedkope trendy tent te vinden, (tip van een goede vriend, bla blah) vertel daarna fantastisch verhalen, over hoe je vrouwen red op vakantie, over kite-surfen en parachute springen, .. en die wereld reis die je al gemaakt hebt..

sorry ik ratel maar door :roflol:

succes!

Terug
Naar boven