Hmm.. het is natuurlijk een verkeerde setup, jij betalen, zij lekker eten. its a DOOM scenario, omdat als je haar naar een 5 sterren tent meeneemt, je alleen maar laat zien dat je geld in haar wil stoppen. (read desperate, vooral als je haar niet kent).
Anyways, probeer een goedkope trendy tent te vinden, (tip van een goede vriend, bla blah) vertel daarna fantastisch verhalen, over hoe je vrouwen red op vakantie, over kite-surfen en parachute springen, .. en die wereld reis die je al gemaakt hebt..
sorry ik ratel maar door![]()
succes!
eens...
uit eten nemen is goed, maar zou inderdaad niet te veel met geld gaan smijten. Ik betaal ook geregeld wat voor een meisje die ik leuk vind maar ze moet wel accepteren dat ik een arme student ben. Als je haar nu meeneemt naar te chique plekken kan het daarna ook tegenvallen. of je zou het geld moeten hebben om dit altijd te doen?? Het is belangrijk om lief en attent te zijn maar dat doe je met kleine dingen en hoeft niet met heel veel geld. Een rode roos kost 1,50 ofzo maar word echt wel gewaardeert