XXL Nutrition

Ronnie Coleman afscheidsfilmpje

Als je daar zit/staat krijg je volgens mij de rillingen over heel je lichaam..
Mooi filmpje.

Hij wil idd meedoen met de arnold classic (weet niet of dit nu al aankomend jaar was of idd pas in 2009). Maar gezien zijn huidige shape (steeds meer asymetrisch gezien zijn linker en rechter kant) verwacht ik niet dat hij dit gaat halen.

Wat ik begrepen heb:

Hij wil een jaar rust nemen om alle pijntjes wat tijd te gunnen, omdat hij nooit echt lang rust heeft gehad en altijd wel meerdere wedstrijden per jaar gedaan voor lange tijd.

Dan in 2009 wil hij zich voorbereiden op de Arnold classic. Verloopt dat goed dan doet hij mee. Mocht hij die winnen dan wil hij nog 1 keer meedoen met de olympia.

grappig dat aan het einde van het filmpje flex wheeler keihard shawn ray van hem afschud:eek:

wordt er helemaal emotioneel van..

Elke keer als ik een filmpje van Ronnie zie.Verbaas ik me er weerover hoe GROOT die gast eigenlijk wel niet is!

Prachtig filmpje :thumbup:

Krijg er kippenvel van, LIGHTWEIGHT BUDDY!!!!!!! YEAHH!!!!!

érg goed filmpje ! leuk gemaakt !

mooi filmpje, kriebelss!!

YEAH BUDDY:cool:

Wat ik begrepen heb:

Hij wil een jaar rust nemen om alle pijntjes wat tijd te gunnen, omdat hij nooit echt lang rust heeft gehad en altijd wel meerdere wedstrijden per jaar gedaan voor lange tijd.

Dan in 2009 wil hij zich voorbereiden op de Arnold classic. Verloopt dat goed dan doet hij mee. Mocht hij die winnen dan wil hij nog 1 keer meedoen met de olympia.

Het lijkt me iig niet onverstandig. Ook blijf ik voor hem hopen dat hij zijn kwaaltjes echt kan genezen maar ik zie eigenlijk weinig hoop. One of the greatest ever. Dat zkr!!

Ode aan Ronnie _O_

Toch blijf ik erbij dat hij niet natural is.....toch?

nice one, hij stopt alleen niet helemaal

legendarische uitspraken als:

''Men it's hot in here''
''Light weight baby!!''
''That was heavy''
''Yeahhhh buuddyyyy!!!!!!...GOOOO....yiippp...booeee.....aaarghhhh!!!''

zullen we niet meer horen van m dus :(

Jammer!

blijft een prachtige atleet!

Terug
Naar boven