XXL Nutrition

Ronnie coleman return?

Elmo786

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
return to the grave ja...

• Topic Starter Topic Starter
Zelf geen Mr O. waardig maar andere wedstrijden zou mogelijk zijn..

dit is de 7e(?) keer dat Ronnie een comeback zou moeten gaan maken??

is waarschijnlijk grotendeels om zijn supplementenbedrijf te helpen, beetje promotie.
Maar zal maar niet rekenen op een comeback van de GOAT. Moet hij ook niet doen, zijn lichaam heeft al genoeg doorstaan, kan niet gezond zijn om nu weer te beginnen. al helemaaal omdat hij er de laatste tijd uberhaupt niet echt gezond uitzag

Zulk geruchten blijven nog wel even aanhouden zoals altijd als toppers stoppen met competen.

bla bla bla

Mss leuk voor guest posing, maar verder moet die maar gewoon stopppen. :)

Dat is van juli 2011. We zijn halverwege / eind 2012. ;)

Verbaasde me al dat dit topic niet 15 pagina's had. XD

Ik las laatst dat Arnold een comeback gaat maken. Wat denken jullie?

Ik denk het niet kleine wedstrijdjes kan die wel winnen.Als die op 70 procent zou komen van wat het was lukt dat hem

Bekijk zijn laatste guestposings eens.
Dan weet je al genoeg: zijn tijd is voorbij

Bekijk zijn laatste guestposings eens.
Dan weet je al genoeg: zijn tijd is voorbij

Dat zegt natuurlijk helemaal niets. Als hij weer flink aan het trainen, spuiten en eten slaat, dan staat daar over een paar maand weer een beest.

Ik denk echter dat het verstandiger is om retired bodybuilder te blijven. Bovendien, we hebben hem al meerdere keren horen roepen dat hij een comeback zou maken.....

Dat zegt natuurlijk helemaal niets. Als hij weer flink aan het trainen, spuiten en eten slaat, dan staat daar over een paar maand weer een beest.

Ik denk echter dat het verstandiger is om retired bodybuilder te blijven. Bovendien, we hebben hem al meerdere keren horen roepen dat hij een comeback zou maken.....

leuk dat spuiten en trainen maar je vergeet effe het stukje 'gezondheid'.
zijn lichaam gaat dat niet trekken meer icm zijn vele blessures, leeftijd etc.

Zal niet eens kwalificeren voor de O. joh.
Zijn allemaal BS praatjes voor de sponsers, volgers, eigen bedrijf etc etc, om hem weer in het licht te zetten.

Nou al zou die 70% bereiken van zijn oude doen verslaat hij nog steeds veel van die jongens.Ben alleen bang dat het linker/rechterkant verhaal niet meer goed komt

Zal niet eens kwalificeren voor de O. joh.
Zijn allemaal BS praatjes voor de sponsers, volgers, eigen bedrijf etc etc, om hem weer in het licht te zetten.

Hij hoeft zich niet eens te kwalificeren, hij mag gewoon mee doen wanneer die wil.
Als je eenmaal Mr. O bent geworden mag je altijd mee doen. Of hebben ze die regel veranderd?

Terug
Naar boven