MuscleMeat

Ronnie coleman return?

Dat zegt natuurlijk helemaal niets. Als hij weer flink aan het trainen, spuiten en eten slaat, dan staat daar over een paar maand weer een beest.

Ik denk echter dat het verstandiger is om retired bodybuilder te blijven. Bovendien, we hebben hem al meerdere keren horen roepen dat hij een comeback zou maken.....

Ik doelde eerder op die lat en ene arm die niet meer wilt.
Persoonlijk denk ik dat hij ook blijven trainen, spuiten en eten is

Hoezo dat spuiten, heb je je wel eens verdiept in coleman. Hij was al friggin huge voor hij ooit metroflex binnen stapte. Laat staan ooit aan roids dacht

Hoezo dat spuiten, heb je je wel eens verdiept in coleman. Hij was al friggin huge voor hij ooit metroflex binnen stapte. Laat staan ooit aan roids dacht
zeg je hier nu letterlijk dat je denkt dat ronnie naturel is? of begrijp ik het verkeerd :p

zeg je hier nu letterlijk dat je denkt dat ronnie naturel is? of begrijp ik het verkeerd :p

Nee je begrijpt het verkeerd, hij heeft een gewone normale nederlandse zin gemaakt. Ik zou toch effe vragen over mezelf stellen als je dat niet snapt.

Ik zal hem voor jou effe citeren bij deze:

"Hoezo dat spuiten, heb je je wel eens verdiept in coleman. Hij was al friggin huge voor hij ooit metroflex binnen stapte. Laat staan ooit aan roids dacht"

Wat hij bedoelt met spuiten gaat over de zin van zijn voorganger, zal ik ook effe quoteren.

"Persoonlijk denk ik dat hij ook blijven trainen, spuiten en eten is"

Hij gaat ervan uit da ronnie coleman gewoon is blijven trainen en eten maar zonder het spuiten.

Hij was al friggin huge voor hij ooit metroflex binnen stapte. Laat staan ooit aan roids dacht"

Met dit bedoelt hij dan weer dat Ronnie Coleman al een zeer goeie basis had voor hij begon te spuiten. er staat dus
hij was al frigging huge voor hij ooit metroflex binnen stapte én voor hij aan roids dacht.

ben ik geslaagd voor mijn proefexamen kleuterbegeleider?

Laatst bewerkt:
Nieuwe foto op twitter gekomen waarin hij zegt dat hij z'n armen weer wil vergroten. Hint naar een comrback? Moest hij erin slagen ziu hij echt wel de machtigste bbr ooit zijn.

Terug
Naar boven