Reading, its a b*ch...
Ik zeg zijn comeback, als je wat meer over arnold wist dat had je geweten dat zijn comeback een flop was.
epic fail
Voor zover ik weet was dat juist wel heel succesvol en won hij Mr. O....
Bijna zeker zelfs..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reading, its a b*ch...
Ik zeg zijn comeback, als je wat meer over arnold wist dat had je geweten dat zijn comeback een flop was.
epic fail
Voor zover ik weet was dat juist wel heel succesvol en won hij Mr. O....
Bijna zeker zelfs..
Volgens mij heb ik in de laatste Flex gelezen dat het juist niks was, net als de comeback van Lou. Misschien zit ik wel fout.. ik check vanavond die Flex nog wel eens en laat het weten![]()

Volgens mij heb ik in de laatste Flex gelezen dat het juist niks was, net als de comeback van Lou. Misschien zit ik wel fout.. ik check vanavond die Flex nog wel eens en laat het weten![]()

hahahaha, 1980 was de comeback van arnie.. Hij won toen ook de Mr.O![]()

Rust voor je gewrichten, spieren, aanhechtingen enz enz. In dat opzicht kan het zeker wel nut hebben.Ik snap er echt geen reet van he, Ronnie zegt dus dat hij elk jaar een paar maanden volledige rust nam? Hoorde Jay er ook al over dat ie 2 maanden niet getraind had.
Wat voor nut kan dat nu hebben? Of zou dat alleen zijn om te zorgen dat ze niet dood neervallen van de AAS die ze gebruiken ofzo?
Reading, its a b*ch...
epic fail
heb je het al door dat je fout zit?Rust voor je gewrichten, spieren, aanhechtingen enz enz. In dat opzicht kan het zeker wel nut hebben.
---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------
heb je het al door dat je fout zit?

Ik snap er echt geen reet van he, Ronnie zegt dus dat hij elk jaar een paar maanden volledige rust nam? Hoorde Jay er ook al over dat ie 2 maanden niet getraind had.
Wat voor nut kan dat nu hebben? Of zou dat alleen zijn om te zorgen dat ze niet dood neervallen van de AAS die ze gebruiken ofzo?
Ik denk niet dat ronnie nog terugkomt, zal wel mooie praat zijn voor zijn sponsor. Zodat ze em niet a la minuut dumpen![]()
jaja
Ik dacht serieus dat ik zoiets in Flex gelezen had, samen met Lou werd het een flop... Blijkbaar niet dus![]()