AndroidHealthClinic

Ronnie Coleman Talks Comeback at the 2010 LA Fit-Expo!

Voor zover ik weet was dat juist wel heel succesvol en won hij Mr. O....

Bijna zeker zelfs..

Volgens mij heb ik in de laatste Flex gelezen dat het juist niks was, net als de comeback van Lou. Misschien zit ik wel fout.. ik check vanavond die Flex nog wel eens en laat het weten :thumbup:

hahahaha, 1980 was de comeback van arnie.. Hij won toen ook de Mr.O :roflol:

Inderdaad. Na 5 jaar weer aan de Mr. O meedoen en 'm dan ook gelijk winnen. Als je dat een flop noemt heb je er toch niet echt veel kaas van gegeten. Kun je nog wel zeggen dat de uitslag niet helemaal eerlijk was en dat hij niet meer in z'n beste vorm was, maar dan nog. Hij flikte het toch wel mooi.

Grappig filmpje trouwens, blijft altijd een mooie persoonlijkheid om naar te kijken die Ronnie. Ook lachen dat meisje op 1:27 die ook ff in beeld wil komen :D

Ik snap er echt geen reet van he, Ronnie zegt dus dat hij elk jaar een paar maanden volledige rust nam? Hoorde Jay er ook al over dat ie 2 maanden niet getraind had.

Wat voor nut kan dat nu hebben? Of zou dat alleen zijn om te zorgen dat ze niet dood neervallen van de AAS die ze gebruiken ofzo?

Ik snap er echt geen reet van he, Ronnie zegt dus dat hij elk jaar een paar maanden volledige rust nam? Hoorde Jay er ook al over dat ie 2 maanden niet getraind had.

Wat voor nut kan dat nu hebben? Of zou dat alleen zijn om te zorgen dat ze niet dood neervallen van de AAS die ze gebruiken ofzo?
Rust voor je gewrichten, spieren, aanhechtingen enz enz. In dat opzicht kan het zeker wel nut hebben.

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Reading, its a b*ch...

Ik zeg zijn comeback, als je wat meer over arnold wist dat had je geweten dat zijn comeback een flop was.

epic fail

:roflol: heb je het al door dat je fout zit?

Rust voor je gewrichten, spieren, aanhechtingen enz enz. In dat opzicht kan het zeker wel nut hebben.

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

:roflol: heb je het al door dat je fout zit?

jaja:grumble::o

Ik dacht serieus dat ik zoiets in Flex gelezen had, samen met Lou werd het een flop... Blijkbaar niet dus:o

Volgens mij zijn die paar maanden niet trainen gewoon een nakuur ofz? :P

Heb het idee dat rust nog wel eens wordt ondergewaardeerd. In een keer even niks doen en dan er weer vol tegenaan geeft ook weer een prikkel aan je lichaam, net als de rebound na een cut dat kan doen wanneer je weer gaat buken. Altijd maar elke week je trainingen afwerken en nooit rusten geeft minder resultaat imo.

Damn hij ziet er goed uit! 40+ en topsporter! Held!

Ben benieuwd naar de O... :D

Ik denk niet dat ronnie nog terugkomt, zal wel mooie praat zijn voor zijn sponsor. Zodat ze em niet a la minuut dumpen ;)

Damn ziet er zeker goed uit voor iemand die al twee maanden niet heeft getraind. Snap trouwens niet hoe hij dat vol houd.

• Topic Starter Topic Starter
jaja:grumble::o

Ik dacht serieus dat ik zoiets in Flex gelezen had, samen met Lou werd het een flop... Blijkbaar niet dus:o

Klopt wel wat je zegt. Al is het wat je een flop noemt natuurlijk. Lou haalde nog mooie rankings voor zijn leeftijd.

Arnie won daarentegen wel maar had een groot deel van het publiek tegen hem omdat ze liever andere favorieten zagen winnen. Daarbij was hij bij lange na niet in de shape van zijn laatste O.

Ik hoop dat ie weer terug komt, en ze allemaal weer een poepie laat ruiken!! :D

Die gut krijgt ie echt niet meer weg. Als ie op het podium zou staan, denk ik dat ie nog geen top 10 bemachtigt maarja ik hoop dat ik ongelijk heb :)

Terug
Naar boven