MuscleMeat

Ronnie in Brazil the video!!!

lahcen_butler

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
er is nog hoop mede Ronniefans/ bodybuildingfans. Ronnie speelt het safe, iedereen is gewaarschuwd:

hij gaat het flikken Jay wordt zwaar overklast!!!

als hij nr 9 niet binnen:eek: haald dan weet ik het ook niet meer

Hmm...Vind er niet veel aan mensen...opgezwollen pad...Jay Nr. 1...
(Wel respect natuurlijk)

camera man met parkinson, altijd leuk

:haha:

hoor die kerel dan ook op het einde: unbelievable look at his arms :D

Niks bijzonders te zien kuiten lopen ver achter en op het moment suprême zie je zijn rug niet.
En ik ben ook wel benieuwd naar zijn triceps/biceps want die waren nog gaarder dan de kipfilet die ik zo ga eten.

Ronnie gaat winnen aan de hand van een filmpje boordevol parkinson vibraties en een beeldkwaliteit van voor het stomme-film tijdperk :scratch:

Zeker aan de hand van die achterliggende kuiten, beperkte lat/triceps, braadworstdijen en die opgezwollen belly? :)

Je ziet geen reet man, en over 5 maanden is de Olypmia pas dus er kan nog zoveel gebeuren!

• Topic Starter Topic Starter
Ronnie gaat winnen aan de hand van een filmpje boordevol parkinson vibraties en een beeldkwaliteit van voor het stomme-film tijdperk :scratch:

Zeker aan de hand van die achterliggende kuiten, beperkte lat/triceps, braadworstdijen en die opgezwollen belly? :)

weet niet wat er slecht is aan het filmpje, maar kwaliteit is gewoon goed. Tot op het laatst een beetje. die vibraties krijg je natuurlijk als je Ronnie ziet, het dringt je op dat moment nog niet helemaal door wat een beest je voor je hebt. bij een cutler is het gewoon is dat alles en kun je rustig blijven filmen.:D :D soms vraag ik me af of de meeste hier het filmpje wel hebben afgekeken, ronnie ziet er gewoon goed uit.

weet niet wat er slecht is aan het filmpje, maar kwaliteit is gewoon goed. Tot op het laatst een beetje. die vibraties krijg je natuurlijk als je Ronnie ziet, het dringt je op dat moment nog niet helemaal door wat een beest je voor je hebt. bij een cutler is het gewoon is dat alles en kun je rustig blijven filmen.:D :D soms vraag ik me af of de meeste hier het filmpje wel hebben afgekeken, ronnie ziet er gewoon goed uit.

De kwaliteit is goed?
Ik ken films opgenomen uit de bioscoop de zgn cam versies die van een betere kwaliteit zijn!
Face it Ronnie is history ik durf zelfs te wedden dat ze Coleman expres 2e lieten worden i.p.v een plek ver buiten de top 10!
Zoals hij er bij stond had hij laatste moeten worden en niks niet 2e.
Jullie kunnen nog Jay fan worden hoor gewoon een kwestie van je oogkleppen afdoen en dat bord voor je hoofd weg halen.

Is goed dat de olympia pas over 5 maanden is hij zier er wel beter uit met wat haar.

wat een geschreuw daar ???

wat is het toch hier, met mensen die elkaar proberen te overtuigen om of jay of ron fan te worden...

laat iedereen denken wat ie wil! als de dag aankomt zullen we zien wie de "O" zal worden...

Greetz

Front Double Biceps gezien?
Zijn tricep is zo naar de klote, dat je dat niet ziet zeg.
Want had je dat wel gezien dan ga je niet zeggen dat hij gaat winnen!
No offence verder hoor;)

Inderdaad, Ronnie mocht van mij ook wel 6e worden ofzo maar omdat hij nou eenmaal 8 keer Mr. Olympia is geweest zou het taboe zijn.

De kwaliteit is goed?
Ik ken films opgenomen uit de bioscoop de zgn cam versies die van een betere kwaliteit zijn!
Face it Ronnie is history ik durf zelfs te wedden dat ze Coleman expres 2e lieten worden i.p.v een plek ver buiten de top 10!
Zoals hij er bij stond had hij laatste moeten worden en niks niet 2e.
Jullie kunnen nog Jay fan worden hoor gewoon een kwestie van je oogkleppen afdoen en dat bord voor je hoofd weg halen.

• Topic Starter Topic Starter
HIER VOOR DE HATERS EEN WAT BETER KWALITEIT:

wacht maar als hij 100% hertelt is.

je ziet dat hij aant bulken is hij lijkt wel kleiner geworden en droger???

Terug
Naar boven