Fitness Seller

Ronnie in Brazil the video!!!

GHOSTRIDER (L) jAy ;)
Jay de allerbeste ooit ga weg man coleman heeft niet voor nix 8 keer gewonnen. ;)

Jay is een dikke moffo met een k*t hoofd!! Als ik filmpje's van hem zie overtuigd hij mij niet om fan van hem te worden. Ik vind het gewoon saai om naar hem te kijken en ze fysiek vind ik ook niet de mooiste. Maar bij Jay is alles wel beter in verhouding als bij ronnie ( laten we ff eerlijk zijn :p ). Ik zie wel progressie bij ronnie in ze lats. Hopelijk trekt ze tricep ook nog bij en dan kan hij best een goede plaats halen op de O.

GHOSTRIDER (L) jAy ;)
Jay de allerbeste ooit ga weg man coleman heeft niet voor nix 8 keer gewonnen. ;)

Jay's probleem zit 'em inderdaad in de vasculairiteit, hij is wel altijd flink ripped maar die aders en die onwereldse hardheid zie je bij hem niet echt. Hoewel het de laatste 2 jaar toch al wat beter is. Hardheid komt dus inderdaad vaak pas met de (trainings)jaren.

Jay is een dikke moffo met een k*t hoofd!! Als ik filmpje's van hem zie overtuigd hij mij niet om fan van hem te worden. Ik vind het gewoon saai om naar hem te kijken en ze fysiek vind ik ook niet de mooiste. Maar bij Jay is alles wel beter in verhouding als bij ronnie ( laten we ff eerlijk zijn :p ). Ik zie wel progressie bij ronnie in ze lats. Hopelijk trekt ze tricep ook nog bij en dan kan hij best een goede plaats halen op de O.

Maar dik is hij absoluut niet, Belly Coleman is veel boller :D En die overontwikkelde kaak is ook een stuk stoerder om te zien dan die wrat op Ronnies voorhoofd :roflol:

Ronnie zal sowieso een finaleplaats halen, de afgang om buiten de top 6 of zelfs top 10 te vallen zullen ze hem niet aandoen. Hij zal gewoon de 2e plaats krijgen, gewoon omdat het zielig is om hem na al die jaren aan de kant te schuiven met een blessure. En z'n algemene massa is gewoon nog altijd ruim genoeg om op Jay na iedereen te overschaduwen.

Wisten jullie trouwens dat toen ik in 2001 als n00bje per toeval mijn allereerste Flex magazine in handen kreeg, daar een reportage over Jay in stond (samen met Markus Ruhl, maart 2001editie NL) en dat de eerste BB'er was waar ik echt perplex van stond en ik vanaf dag 1 gezegd heb "dat is de beste bodybuilder die er is"? Toen Jay dat jaar 2e werd dacht ik "hey, zie je wel dat die kerel een topper is, ik heb er blijkbaar nogal kijk op" :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
The cutler Edge is gauw voorbij, als ronnie hem niet knock-out slaat doet victor dat duidelijk!!! let maar op mijn woorden. Victor is in alles gewoon beter. wheels is maar een kwestie van tijd. ben echt benieuwd of cutler zich kan verbeteren.komt hij groter verpest ie zijn hele frame, terwijl victor dat probleem niet heeft.

Toen ik de titel van het topic las dacht ik meer aan Mike in brazil, maar dan met Coleman :p

Toch vind ik Coleman wel superhuge en een klasse apart

HIER VOOR DE HATERS EEN WAT BETER KWALITEIT:

wacht maar als hij 100% hertelt is.

Dat gebeurt niet!!!
Zijn rug zal nooit meer de juiste verhouding aannemen en al helemaal niet te spreken ver zijn tricep!
Hoe jammer ik het ook vind als groot bewonderaar voor zo'n icoon;)

Beste Pens keepin it real.

zijn taille is anders beter als die van jay in elk geval in 2006 (onderste foto) in 2005 had hij wel nog een grotere pens (bovenste foto)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoe jammer ik het ook vind, denk ook niet dat ronnie deze O zal pakken.
echter denk ik ook niet dat jay het lang tegen VIC zal volhouden, vic groeit elke keer je nieuwe pics van hem ziet, enkel zijn benen nog laten groeien en iets meer spiermaturiteit en imo zal hij jay dan zwaar (lees: ZWAAR!) ownen.
vind vic een mooiere uitgave van ronnie eigenlijk

pffff de symetrie in ronnies rug is in de nieuwe filmpjes nóg slechter geworden...

Terug
Naar boven